今朝好熱哦!!'''''同甘甘一齊返黎~好Hot又好sWeet喎!!
我&星星同學個地理科長比miss抄油魚囉!!之后到Eng,miss謝就話我&亞星成日唔帶書
叫我地落B房喎'''''''咁我就嬲嬲地走左去~不過唔係去B房..係去左圖書館坐左一堂~﹏~
之后就去B房企#見到亞堯&企鵝....而家講Lunch~咁見到miss謝~佢話我要留堂or打比我家長
重話我態度差!!!!!!!!!!!!!!!!!咩野料呀

咁我同甘甘就去大家樂食~點知我傻傻咁入左去'''比人趕返我出黎..我都唔知咩野事~
亞甘就係到笑笑口'''''
咁就一日La.............................
[亞怡係美國果面add我呀^﹏^so happy~]
我有問題想問哦!!亞橋似唔似古巨基,似幾多成呀!!%%%%%%%
留言講我知@@
圖上 |