:: 訪客留言 ::
奮鬥
今日一早,心情就特別興奮了
之後就同圖圖一齊搭車車返學''
第1堂就係bio.我就好留心咁聽啦!
到陳mm堂派測驗卷,17/20.呵..我要繼續努力呀!!
第2個小息就去左買野食~咖哩角<--熱騰騰既好好味呀
chem堂我好留心聽書書嫁,lunch就去左大快活食
最後2堂係maths d數好難呀~
放學仲要補課,不過做完數可以走,,我一早就倣完啦~
之後去搵圖圖...佢係到做數,跟住一齊走了
返到屋企,全家就出左去食餓
而我就乖乖咁係屋企溫書
之後果幾日都有好多小測呀~要加油呀!
by:阿甘
呃人既
今日起身就打比我既老公仔叫佢起身
之後就一齊搭車車返學
今日就學玫瑰花~哈哈..我好開心呀~我好快就學識了
lunch就同珍珍同阿圖去食
今日係夏令呀~所以d時間過得好快
放學亞圖佢要補課,我就受亞森,子子係課室
我就做AM不過好難做做下冇做啦~
同佢地傾下計~一陣亞森都走啦
我同子子係到~
成5:00亞圖都未黎搵我,我搵佢啦~
見到佢同miss係到唔知做咩野
當亞圖黎搵我時,佢同我講我摺左12朵花花比老師
呵~上堂唔聽書,後果就係....呵=[
今日返到屋企好乖乖咁做功課
亞圖你今晚唔準打機呀~你應承左既野都唔認數既..算點先
by:甘甘
=﹏=
我唔見Q左$100