好熱呀~今日比琴日重熱呀!!唔知幾時先開冷氣呢~
今日冇咩野特別~又係上堂傾下計(同黃丹傾下計咁既&zoe等等)~亞英朗冇返冇得玩psp
到小息就捉下象棋~夾夾夾""""同亞星合体捉嬴左果個呢~呵呵呵
呀~今日有d唔同..我唔洗留堂~之后瘋瘋同立立拎左一條數問我地(甘甘,亞圖,亞星)
都計左好耐!!數學好屎呀...大考就到la..大家比心機溫書囉!!
-----------------------------------------------------------------------------
食飯la==今晚亞娘整d蝦好好食呀!!我食左好多隻呢??
今日都冇咩野想打天=﹏=好熱呀..係咁出汗@@'''''''雖然得一張相,
但各位未有女朋友既男士,都可以望住王后先~有望梅止喝&燒暑既功效!!

王后&甘甘!!
圖上~
|