123-321:::::::::英文好叉哦=.=數學重衰..唔溫書已經叉,溫左書重叉。天呀!!
都過左去囉!!係食晏我已經忙記得7788...之后我又去7-11到食la[都唔知去邊到食好]
點知,我同亞星買杯麵兩個,自由針又兩杯"""咁就三個迪士尼公仔!!咁我同亞星係到(插)d公仔la,
然後7-11人話個女仔呢[亞甘]冇佢(插)唔中喎^^~意想不到一次中三個金色~已經有一套v李 the pooh~
一陣,我就問個seven人如果16歲好似我咁請唔請得呀??佢話ok嫁?!要老闆睇過下'''''''''面屎~
好想好想玩聖女之歌2呀@﹏@老婆仔你開個locker見到d公仔有咩野反映,你有冇比你d細妹睇呀
串下佢地麻,甘甘^﹏^>>鐵達尼號~好靚喎
by:亞圖 |