To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天

故事

今日................又想打日記,但又唔想講野喎

um.........今日我終於完成了一本小說啦~仲有一本小說啦~

睇左100頁到啦!一開始就講左3個故事啦~都幾好呀~

我就係到講比亞妹聽啦~不過知當我冇到,我自言自語呀

之後仲諗住有得睇故事..我就好用心睇啦~點知冇既~好失望呀

之後上網搵d故事睇啦~原來有好多我都未睇過嫁

有排睇啦

by:阿甘

刊登時間︰2005-11-12 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天

唔制呀~冇帶

哈哈~亞圖呀~好多謝你d迪士尼公仔呀!!仲有呀~

幅圖唔係鐵達尼號嫁嫁~知唔知道?

今日同亞圖,zoe,亞星去左7-11食啦~

今日好黑呀~上堂又冇帶書~

冇帶附加數書比人罰做數呀~唔制呀~唔識做呀~不過好彩咁岩miss比左個答案本我呀~有得抄呀~呵呵

之後又冇帶物理,陳mm都冇咩野啦~

放學唔洗去樂隊呀亞ir冇返唔!!放學去左置樂訂野,跟住返屋企

聽日又要dict呀~今次背既野有好多呀~唔想背呀!!

聽日就到星期5啦~好野呀

by:阿甘

刊登時間︰2005-11-10 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天

^^今日都係好彩呀~迪士尼公仔

123-321:::::::::英文好叉哦=.=數學重衰..唔溫書已經叉,溫左書重叉。天呀!!

都過左去囉!!係食晏我已經忙記得7788...之后我又去7-11到食la[都唔知去邊到食好]

點知,我同亞星買杯麵兩個,自由針又兩杯"""咁就三個迪士尼公仔!!咁我同亞星係到(插)d公仔la,

然後7-11人話個女仔呢[亞甘]冇佢(插)唔中喎^^~意想不到一次中三個金色~已經有一套v李 the pooh~

一陣,我就問個seven人如果16歲好似我咁請唔請得呀??佢話ok嫁?!要老闆睇過下'''''''''面屎~

好想好想玩聖女之歌2呀@﹏@老婆仔你開個locker見到d公仔有咩野反映,你有冇比你d細妹睇呀

串下佢地麻,甘甘^﹏^>>鐵達尼號~好靚喎

by:亞圖

刊登時間︰2005-11-07 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]