:: 訪客留言 ::
[ 此日誌受密碼保護 ]
嘰嘰
今日啦~都冇咩野啦~
最後2堂周會啦~聽垃圾會講野呀~又要我地寫筆記喎
放學去樂隊啦~亞sir冇返唔洗上~好野呀!!呵呵
之後都返屋企啦!
今日好開心呀~唔洗溫書
亞圖呀~我唔要你拉二胡呀~我唔要帝女花呀~
我唔要呀~我唔制呀~!!!!!!!!!!!!!!
by:阿甘
so tired
======10月5號======
今日pe好無聊呀..中文堂又係咁悶..不過宗教就唔同la=﹏-
因為"亞珍"上宗教.其土.=====之后佢就叫我做下個宗教其土...拎佢兩隻鉗去炸.\""/.下次
亞甘..亞甘..你而家補課辛苦嗎..有d悶嗎..雖然幫你唔到..如果你想發洩就搵我la..比你任打一個鐘^^
好唔好呀..而家成日打波好攰呢---->重有7-11..過左測驗..我就interview..
亞甘我下次學二胡..之后向你求婚..拉=帝女花=求婚::::::::呵呵呵