10月29號=====================
由上個禮拜四開始測驗囉!!好多人多溫緊書=.=唉~我d世間小見天才洗咩野溫書呢??
可能我天資聰敏..西史冇睇題目攪到唔夠時間做=.=天呀.y?give me are reason...........
英文0聽我叉唔多交白卷=。=星期六我同橋.堯照樣一早去打波.照樣一局都冇嬴過-.-他媽的!!
覺得出奇呢??亞星呢.....呇n跟個mimi去教會喎.教eng去教會!!咁聽話=?不過個mi包風確實係我地班eng最好果
個..well亞爹比左三百塊比我^^so funny=有錢買禮物同去BBQ...隻豬隻而家有$510.呵呵呵~
多多益善.小小無區!!亞甘:::::亞妹呇角曏迂萰?.呵呵呵.吨j獲囉!!爹娘呇a出招..等我睇下點咩野先
老婆仔你溫書辛苦無??如果溫到無聊或者有d火呀都可以搵我發洩下..我唔mind??
重有兩炸.咁就測完驗啦!!之后我想做7-11.請定唔請呢??而家講住咁多先下^^
亞甘你都打下日記la..回覆pls
by:亞圖
|