9月5號......
今日一早起身同亞甘一齊返學la
返到學校又要排隊曬死我呀!!------>亞甘細細粒幾好排最頭唔洗曬呀..呵呵呵
之后我同亞星一齊la..同c班上pe>.<第一不幸事件-->我同亞星叉唔多..亞星高dd..我又肥左呀..好野
第二不幸事件..就係黃熱輕教我地中文!!第一堂就有一個做佢既箭靶..好快到我la=.=心寒呀
接住個幾堂都唔算太嚴的..
上堂問下人有冇msn比我咁la..都有幾個..有d費事問la...well冇咩野講既...
到小息..iiii升到中四我都係成日比人蝦的=.=""ll
點解連個傻仔都蝦我呀!?!?!?!?!?!?!?!?上帝點解對d靚仔特別唔公平
成日話出去食..出到去又係學校好---->我同亞星係置樂到走左三四個圈..曬到我黑晒-.-
學校生活已經開始左la..少不免同亞甘既感情有點兒淡了..但對亞甘一世不變..
我希望同亞甘既關係可以一直保持下去...直到老...
by:亞圖 |