To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天

可能未習慣la

9月6號la..重有5日炸

今日同平時一樣la....

返到學校就同亞甘各自排隊返課室la..係陳立國iiiii又係一個有心冇力教書既亞sir..

兩堂我都係訓教..都唔太想上堂..

之后到中文堂..次次都feel到一陣陣心寒呀=.=

miss黃今日派返未做晒既暑期作業..[佢話隨手拎起左幾本睇]

我聽到幾驚呀..最后我都冇份..重以為冇事la..

點知林尾香..佢話我出黎講開學禮果日既事!!!!--->well我成日自自尋自自尋比佢見到掛

我咁頂硬上..講左一分鐘la..我講錯左好多野呀..魚爆呀..

接住我就上computer..^ ^同一個冇用既電腦亞sir教

so funny..成堂係到同亞星玩msn等等..咁就一日la

^ ^今日開心指數:★★

十★就goodgood

亞甘好野!!!聽日就知你有冇高到la..好緊張呀d心情

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-06 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天

有咩野好過返學!!點解返學又討厭?

9月5號......

今日一早起身同亞甘一齊返學la

返到學校又要排隊曬死我呀!!------>亞甘細細粒幾好排最頭唔洗曬呀..呵呵呵

之后我同亞星一齊la..同c班上pe>.<第一不幸事件-->我同亞星叉唔多..亞星高dd..我又肥左呀..好野

第二不幸事件..就係黃熱輕教我地中文!!第一堂就有一個做佢既箭靶..好快到我la=.=心寒呀

接住個幾堂都唔算太嚴的..

上堂問下人有冇msn比我咁la..都有幾個..有d費事問la...well冇咩野講既...

到小息..iiii升到中四我都係成日比人蝦的=.=""ll

點解連個傻仔都蝦我呀!?!?!?!?!?!?!?!?上帝點解對d靚仔特別唔公平

成日話出去食..出到去又係學校好---->我同亞星係置樂到走左三四個圈..曬到我黑晒-.-

學校生活已經開始左la..少不免同亞甘既感情有點兒淡了..但對亞甘一世不變..

我希望同亞甘既關係可以一直保持下去...直到老...

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-05 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

返學

今日返學啦~要集隊呀~
第一,二堂就附加數啦~miss就係到講下會考d野啦~
介紹一下自己啦~之後仲時間佢就教數啦~
好似好難呀..我都明明地既~
要我地每個星期都要補課,每個循環週都要小測呀∼
之後2堂都係中文
中文都ok啦∼
5,6堂就係週會,不過係班主任時間
咁就選班會d野啦∼
d人就參加完呢個又參加第2個啦∼
搞都miss都唔知想點好
跟住就lunch啦∼
去左三聖食啦∼
見到大家姐佢地就一齊食啦∼呵呵
返到去一陣又上堂啦∼
上化學呀∼好悶呀∼d人勁想訓教呀∼
又唔比訓喎,每個循環週有6堂呀∼
一定悶死左啦∼!!
班主任堂miss li上左黎仲以為有d咩事tim
原來佢幫miss姐∼
放學去左拎錢同拎表格
亞圖打波,我就返屋企
唔知係唔係第一日呢!好似好攰咁
夜晚食飯既~成家就係到玩iq題啦~
玩玩下就有人打黎,我聽完之後佢話打錯~
原來佢係搵我亞媽嫁~但佢講話搵亞旋
我又唔知邊個啦~呵呵
佢個花名呀~我仲問佢全名叫咩~
我地講到好好笑呀~
呵呵~

by:阿甘

刊登時間︰2005-09-05 06:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]