| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 2 日 星期五  | |
|
想放暑假呀>.< |
9月2號lala
今日開學la..新一年新作風..d規舉有咁進改進..唉唉
捱完一輪校長訓話..隻眼仔都好攰呀
放學同亞甘一齊走la
之后返到屋企一陣就去左亞橋屋企打機..諗住好開心
去到佢屋企見到惡魔三人眾..變態..暴力..crazy..
我為d答案炸..
d暑期作業..唔用都唔得呀..亞甘比心機la
by:亞圖
|
| 刊登時間︰2005-09-02 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
開學啦~ |
今日就返學啦~個開學禮好悶呀~
之後完左就返課室..都冇咩點啦~
同亞圖一齊搭車返屋企囉~
食野~訓教
我本暑期作業未做哂啦~抄都唔想抄呀~
好似好多字囉~>.<
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-09-02 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 9 月 1 日 星期四  | |
|
聽日返學啦~ |
今日我就同亞圖,亞星去左買書啦~
之後見到亞妹咪幫佢買埋啦~
跟住去左同佢地2個剪髮
亞圖同個細路捉棋
輸左......
咁之後都返屋企啦~
訓左半個鐘之後去左拎相順路去左租碟
竟然我想租既冇喎
咁我好失望咁返屋企
食完飯就去拎返d書
聽日返學啦~
今晚要早d訓呀!!呵呵
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-09-01 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 98 | » | |