9月30號..快快就10月la
1個月班上面d同學都重未熟嫁..同d女仔都冇計傾..
亞星就唔同la..係唔係都同d女玩..好似咩野...其實都唔關我事..
而家同亞甘點呢..麻麻咁la..返學放學亞甘都好攰有兩次係車到訓左.zzzz
所以大家都係夜晚先傾計..咁都唔差嫁..
係班..我同坐唔知邊個..佢都幾煩下..冇lala叫[剎基路]成機打人../ \
成日上堂訓教教豬..發下夢咁la..lunch..餐餐都食杯麵...次次比亞甘話..佢都係為我好姐
不過我都當聽唔到la^^
中文堂係最無聊又要唔比訓..真係攰呀上佢一堂...=﹏-
有時我見到亞甘同其他男仔傾計就好想知佢地講咩野...
我又唔係a班..好似亞甘有事咩野我都幫唔手..好鬼冇用\ /
而家見一日過一日咁..
by:亞圖 |