To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天

開心d呀

今日係10月2日,星期日
我作完文,就諗住去市中心
聽日係亞星生日~所以就同亞圖去左買野比佢
之後就返屋企啦~落車時落雨喎!
停雨之後行返屋企囉
今日都過得ok啦~
係唔知點解今日中午個人好閔呀~
好想打人同鬧人呀~
之後搵左亞圖黎串下佢
串完都開心左啦~呵呵
聽日返學啦~
我要開心d呀~

by:阿甘

刊登時間︰2005-10-02 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天

又一個禮拜la

9月30號..快快就10月la

1個月班上面d同學都重未熟嫁..同d女仔都冇計傾..

亞星就唔同la..係唔係都同d女玩..好似咩野...其實都唔關我事..

而家同亞甘點呢..麻麻咁la..返學放學亞甘都好攰有兩次係車到訓左.zzzz

所以大家都係夜晚先傾計..咁都唔差嫁..

係班..我同坐唔知邊個..佢都幾煩下..冇lala叫[剎基路]成機打人../ \

成日上堂訓教教豬..發下夢咁la..lunch..餐餐都食杯麵...次次比亞甘話..佢都係為我好姐

不過我都當聽唔到la^^

中文堂係最無聊又要唔比訓..真係攰呀上佢一堂...=﹏-

有時我見到亞甘同其他男仔傾計就好想知佢地講咩野...

我又唔係a班..好似亞甘有事咩野我都幫唔手..好鬼冇用\ /

而家見一日過一日咁..

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-30 05:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 9 月 25 日  星期日   晴天

有口話人冇口話自己=﹏=

9月25號..

成日都亞甘打日記..點知自己成日都唔打-.-

學校生活好無聊la..係當然..

同亞甘拍拖已經3個月la..3個月我覺得發生左好多野la..可能同亞甘係暑假拍拖所以發生好多事

-﹏=我有諗過轉班去a班..有時上班突然諗下亞甘佢做緊咩野呀!!係唔係同男仔玩緊.

好忙咁做緊工課呢^^

日子耐.同亞甘.亞橋佢地d話題小左.我覺得=)

9月第一個3號颱風!!而家d天氣咁反常嫁..好似亞甘0﹏0

而家講住咁多先亞甘..好彩岩岩起身趕得到睇【超星神】^^

不變的愛.亞甘

bt:亞圖

刊登時間︰2005-09-25 06:39 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]