9月19號^^
前果一日同亞甘.亞橋等人去睇【害鍉】=.=連亞橋都話唔驚喎..係唔係呀
--->跟住去左=加非灣=亞甘就去排隊去薯薯la..點知等到半個鐘到-.-
去完就到沙灘坐坐咁la..一陣我地都走la..送亞甘走果陣時見到有人仆左係地到^o^笑死我la
之后去左亞橋屋企打機玩到5點..就訓教教!!好爽呀^^
今日la..
《hi,sorry亞圖,我好掛住你呀!今日好想你可以陪我可唔可以呀?》
當然可以la我咁大隻...^^我都有掛住你嫁..其實你今日唔搵我..我都搵你la
點知iiiiiiiiiiiiiiiiii....算la.下次應該得la
今晚早d訓呀亞甘知到未呀!!
by:亞圖
|