9月10號^ ^
重有兩日炸!!
而家補返尋日既日記先..so funny..終於放假la
日日返學好似打仗咁-.-蕉蕉蕉
星期五miss約我地(亞橋佢地..亞甘..zoe佢地)打波..
比人踩左埸冇得打la..之后坐起唔知邊到..有一堆人係到練波=football
我同亞甘坐.我feel到佢實會有一兩球射到我果面=點知真的有一球左去zoe果面
衝口而出講左一句粗口..一句炸..冇多到!!
然后夜晚同亞甘傾計la..發現-莫迪身-對亞甘態度十分差..扮大佬咁..下次佢串下我佢都死緊
幫亞甘打埋一份..亞甘佢重用d唔好態度對你..就打佢..之后再屈佢..話佢打你..奸d
開開心心過埋兩日去..星期一再返學同miss黃四過..
亞甘隻豬仔我每一月向你報告.有幾多錢..^ ^
開心指數:★★★★★★
by:亞圖 |