9月13號..又係凶日呀-.-''llll
i=i=i=今蕉同亞甘一齊返學la..之后上中文堂..曬左我由夜晚草起既energies兩堂用晒la
我又用左四堂黎叉電..shit..佢落堂個陣時叫左幾個人背書..唔洗講叫中我既機率係90%
然后我去出問佢點解會揀中我呢..佢笑住拍下我面臉>.<講你個學號好記喎
係唔係呀....放學亞甘唔洗補課^^岩岩佢add我聽日要補課>.<亞甘等我打完波
佢睇住d細路打波..佢話好好笑-.-
亞橋好想拍拖呀..不如搵我la..亞甘唔界意嫁..呵呵呵[講笑姐]
開心指數:★★★
by:亞圖 |