To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天

又唔洗講sor..^ ^我唔會令自己唔開心咁笨..

9月7號la...

陳mm..係教女仔唔教我喎...頂頂頂佢

上左三四堂都係訓教..外左中文la係驚嫁..冇得訓呀

上英文堂...我唔係幾鐘意miss謝..well唔多理我地班囉!!

落堂果陣時見到亞甘同個男仔玩喎..well當然有d心痛la>.<

唉...不過算la得7個女仔34個男仔..都冇點怪佢...

可能英文堂訓教..訓醒d頭暈咁la..lunch冇咩野好講又咩野呢=.=

之后上班主任堂..就十分開心呀..做選班會主席..我做唔知野東東

不過有好多人舉手..我都有d出奇..多謝大佬佢地..大嫂??重有d唔識都舉手=.=

亞甘..對唔住我都應該要講..sorry

返左學冇耐你就有咁多書要溫咁多野學la..我重要嬲你..well我唔係人la

不過我覺得而家你都應該比心機讀書..唔好理我同你而家既關係咯..

唔想因為咁而影響你讀書呀..okok??過多二年先再講..唔好係而家件事唔開心^ ^

呵呵呵..電腦亞sir..好笨又好7..見到佢就想笑佢la由其佢個頭呀..大笑三百聲呀

^ ^今日既開心指數係★★★★★

10個星星就so funny

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-07 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

開心d

今日同亞圖返學啦~第1,2堂係pe
我地就量身高體重啦∼仲有時間我地就係到傾計
3,4堂上附數,d數好難∼我成日都要甜甜解比我聽
個miss講得好快呀∼d數又好亂,我都唔係好識
上英文啦∼今日都冇咁驚啦∼係到講書囉∼
上完返課室亞圖同到我係到整個男仔
我覺得亞圖果時好唔開心呀∼
lunch就去左一間唔好食既野到食啦∼
下次唔好去呢間食啦∼
行返黎時係咁諗亞圖囉
最後果2堂我都好似冇咩心機聽書啦∼
係到諗亞圖唔開心,怎樣可以開心d呢
放學同亞圖一齊搭車返屋企
返到屋企都係諗住亞圖,所以諗多陣好啦∼
一陣仲要溫書呀∼

亞圖sorry
以後我可能會同你傾既野同一齊既時間少左,但希望我地d感情不變
希望你每天都開開心心咁過日子
唔好因為d少事而唔開心呀∼

by:阿甘

刊登時間︰2005-09-07 05:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天

驚驚英文堂

今日又返學啦~第一堂就係生物啦~
都ok啦~之後就物理啦~陳mm教我地啦~
上佢堂都幾開心啦~
3,4堂就係英文,咁我係x班啦∼就要分開上堂,有大家姐,yuki..
我地去到課室,個miss講完野仲有時間
叫我地要一分鐘用英文講出黎既讀書報告
我果時好驚啦∼又唔知會唔會叫到我,不過好彩冇叫到我∼但佢好似講聽日繼續
我又唔識講..以後差唔多要堂堂講英文呀
搞到我上英文有d驚驚地∼
咁5,6就係化學啦∼今日都唔係好悶ok啦∼
lunch就去左食冷麵啦∼
最後2堂係數學,都係溫番中1,2,3d野∼
班主任堂miss li上左黎同佢傾下計咁囉
放學去左市中心
夜晚出街買堂課簿啦∼∼

by:阿甘

刊登時間︰2005-09-06 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]