:: 訪客留言 ::
呵呵
今日同亞圖,亞星佢地抄暑期作業囉~
我又冇得抄啦~都有少少悶悶地啦~不過都係開心既
之後都冇咩野返屋企啦~
呵呵呵
聽日返學啦~有d唔想返tim
仲有8日迪士尼開幕,仲係亞圖生日tim
by:阿甘
有d攰呀^ ^一樣happy
9月4號la
今日終於做完d暑期作業la
不過好攰..亞甘一直陪住我..我feel到佢有d悶咁
我就起世咁抄呀抄呀
都冇咩野好做呀!!
我而家開始草錢..
重有8日迪士尼開幕la.....呵呵呵..真開心..
by:亞圖
變身..yeah..亞甘好野
9月3號...呵呵呵
焦早我睇迪士尼呀..無聊的!!
12點我同亞甘一齊去左市中心..食下傾下睇下緊
我見到龍騎公仔呀..>.<一見鐘情..好似見到亞甘咁la一見就鐘意佢
之后去左亞星屋企做暑期作業..用完我同亞甘就走la..放左亞星飛機呢
我送完亞甘返屋企就返房玩個公仔..玩到出汗呀^ ^
今晚重有排玩呀..亞甘你有冇睇海底奇兵..
bt:亞圖