| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 24 日 星期三  | |
|
好眼訓呀-o-” |
8月24號!!
well~可能幾日晚晚都兩點幾先訓!!
成日都好眼訓呢..今日我已經頂唔順la
同亞甘傾下電話..點知好想訓教..亞甘sor
我已經都幾精神呀..豬我都打死幾隻呢....
我數下中四d書..我發生發左一本...呵呵呵
亞甘好野(~.''.~)
by:亞圖
|
| 刊登時間︰2005-08-24 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 22 日 星期一  | |
|
快d好返啦~ |
我而家寫緊日記啦~唔好擔心我成日唔寫啦
今日同亞圖,亞星出去買書~
買完坐左一陣之後去左睇下d蟹啦~
亞圖落到去唔小心整到隻手呀~
一定係好痛嫁啦~
希望快d好返啦~
好攰呀~
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-08-22 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
..我唔會落條臭河... |
8月22號...
今焦都打機la..之后同亞甘.亞星一齊去市中心買書la
之后都返屋企...我就送亞甘返屋企la
去到單車中心果條臭河到諗住捉夾夾la
我已經好小心咁落去的..點知係線左落去..shit..
擔心亞甘呀-.-sor
隻手而家都冇咩野事la>.<
亞甘你幾時先寫日記呢?
by:亞圖 |
| 刊登時間︰2005-08-22 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 98 | » | |