8月10號LA
係朝早同晏就我都冇咩野好做.同亞甘傾下電話錦la^ ^
一個晏就冇左囉......到左8點幾我約亞甘出黎行行!!
我地就係富健果邊d涼亭坐~傾計la..傾下我大陸發生左d咩野事.亞甘係hk又發生d咩野事~~~~
傾下傾下...落雨喎..亞甘驚驚返唔到屋企..呵我就未驚過--->我地等雨停囉..果d雨落下又唔落..好鬼化學呀
之后同亞甘跑返佢屋企先la...愈落愈大d雨shit....見到有天橋就去避下^ ^
亞甘上身都濕曬..我都係*****我地係某天橋低停雨.之后亞甘見細雨就走la跟住我又走囉
錦落住雨一齊我覺得幾開心下又好玩喎:::::::::::::亞甘
by:亞圖 |