今日我都係係屋企冇咩做~
小妹妹黎左我屋企~
好慘呀!
今日同小妹妹玩啦~
佢係係今日好唔乖呀~
唔知係唔係我成日玩佢呢~玩人玩得多要比人玩下
係咁比佢整我塊面,扯我d頭髮,打下我咁
但係佢好開心喎~咁咪同佢玩下啦
之後我帶佢返屋企
都冇野做啦~
夜晚就同亞妹佢地玩大富翁啦~[我都唔想玩嫁,比人拉住咋]
我玩到冇哂錢呀~因為係咁買野,賠錢,欠下同身債呀
最後計數時,我以為我輸啦~點知我身家掛名第2呀~[有4個人玩]仲有人少錢過我嫁!!哈哈
玩完我就去玩computer,之後打完日記訓教啦~
訓前我都會好miss亞圖既,唔會remember佢嫁,because he is my lover!!
BY:阿甘 |