:: 訪客留言 ::
我返大陸呀∼聽朝∼I.Miss.You
7月14號∼
一年真係過得快呀∼今朝同亞甘佢地交選科表啦∼之后同王后佢地去行陣市中心∼都幾無聊下.....
跟住我同亞甘去左食車仔麵!!=.=原來亞甘唔食辣喎∼呵呵呵^ ^
食完我地就去左亞星個QQB....真無聊呀~冇幾個我識既~食左三粒魚彈..去左沙灘到訓下~
點知見到一粒流星呀~一秒都冇就走左啦~同亞甘玩沙~poyi玩下錦啦~成晚最開心既野
亞甘~I.Miss.You
by:亞圖
唔捨得啦
亞圖聽日就要走啦~
好好好好好唔捨得呀~
今日我就同亞圖一齊去交選科表呀~
之後同yuki佢地去市中心
我地不久就分開左
跟住同亞圖去左公園到坐
同佢返完屋企換衫之後食完車仔麵我地就去啦
我地去左一陣就去左沙灘坐
之後食野,又去沙灘坐
跟住返屋企啦~
BY:阿甘
無聊的一天
今日返學囉~上台拎獎~好悶
之後都返左屋企,食野,玩computer
今日係細佬生日呀~所以我地買左蛋糕
我今日訓教,佢就訓左係我旁邊,我叫極佢都唔起身呀
好熱呀~~
之後都冇咩野做啦
聽日去交選科表呀~之後去整野食,bbq
亞圖就快返大陸啦~有d唔捨得~點算呀~