To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 7 月 7 日  星期四   晴天

開心呀~

今日我同亞圖去友愛體育館打波啦~佢地得季軍

之後我去左亞圖屋企,一陣我地就去左食野

跟住我就返屋企,我部腦總於麵好番啦~好開心呀

晚上就去左亞[女麻]到食飯,返到屋企就打比亞圖

之後就有一個男仔打比我,原來係果日果個男仔呀~

我地傾左半個鍾呀~傾左好多野呀

之後就打完日記就訓啦~

BY:阿甘

刊登時間︰2005-07-07 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

都好有第三名∼

7月7號~我約亞甘一齊去友愛體育館~一路都有毛毛雨...比賽啦~第一局就輸左比d屎忽鬼~之后我就做左隻跑狗

跑到傻下傻下錦~最后我地扲都第三名~打完......亞甘黎左我屋企坐下^ ^~一陣我地就走啦~去買車仔麵食囉~

今日真開心啦........yeah~亞星唔知有冇落到場?佢係錦同我講好眼訓~我想叫佢屋企訓啦~.......~聽日我好驚驚~

過山車呀~

by:亞圖

刊登時間︰2005-07-07 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天

好擔心你嫁 不安

今日我打比亞圖叫佢起身返學啦~

返到去聽d人傳福音啦~突然有個人坐過黎喎仲係男仔黎嫁

我feel到亞圖見到會好唔妥佢呀~唉..算啦~人d係傳道姐

我仲比左icq同電話佢呀~>.<

放學就同亞圖,bb,zoe,橋,堯,咸魚,亞朱,亞星去左元綠食野

之後行一陣,bb就唔知咩事,唔開心咁

跟住亞圖走左,我果時好擔心呀 ~唔知佢去左邊,發生左咩事

我返到屋企打比亞圖,知道成件事之後有d無奈呀~

佢仲聽唔到我係電話到講過d咩呀 好失望呀!!唉.......

我之後同亞[女麻]一齊去左一個地方呀~

原來我亞爸又搞左一件大事出黎呀 ~

唉••仲要用好多好多既.........呀~我都唔知點好

BY:阿甘


亞圖聽日打波比d心機呀~加油呀!!就算輸左都唔緊要嫁,只要有盡力就得啦~加油呀~~

刊登時間︰2005-07-06 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]