今日我打比亞圖叫佢起身返學啦~
返到去聽d人傳福音啦~突然有個人坐過黎喎仲係男仔黎嫁
我feel到亞圖見到會好唔妥佢呀~唉..算啦~人d係傳道姐
我仲比左icq同電話佢呀~>.<
放學就同亞圖,bb,zoe,橋,堯,咸魚,亞朱,亞星去左元綠食野
之後行一陣,bb就唔知咩事,唔開心咁

跟住亞圖走左,我果時好擔心呀
~唔知佢去左邊,發生左咩事
我返到屋企打比亞圖,知道成件事之後有d無奈呀~
佢仲聽唔到我係電話到講過d咩呀
好失望呀!!唉.......
我之後同亞[女麻]一齊去左一個地方呀~
原來我亞爸又搞左一件大事出黎呀
~
唉••仲要用好多好多既.........呀~我都唔知點好
BY:阿甘
亞圖聽日打波比d心機呀~加油呀!!就算輸左都唔緊要嫁,只要有盡力就得啦~加油呀~~
 |