:: 訪客留言 ::
無聊
今日起身玩下電腦咁啦~
之後食野,訓下教
突然想聽下亞圖把聲之後打比佢傾左一陣
跟住一陣後又去訓教
訓醒bb打比我,我又傾左一陣
沖涼,,食飯,,玩電腦,,睇電視
BY:阿甘
What happen~
7月10號!!!!!
今日咩野事呀.今朝開機玩msn啦~亞甘.表哥.表哥女友傾下計啦~比表哥女友頂左幾句...
我訓完晏教~亞甘就打比我~亞甘話想講下我把靚聲~傾左一陣啦^ ^~
之后我發現自己好青春呀~生左粒青春豆..shit~=.=
最激氣就係夜晚食飯...亞娘一路食飯一路講d唔係笑話既笑話~全家都冇人笑!!!
頂~食完飯我亞爹冇啦啦就黎串我喎~真係吹脹呀~我做錯左d咩野呀.......................
by:亞圖
真無聊∼
7月9號
今日都冇咩野講∼成日係都訓教∼
比亞媽日哦夜哦∼亞橋約我去打波∼
打左一兩場就冇玩啦∼
今日真係好無聊呀∼
暑假唔好日日都係錦呀∼
by:亞圖