今日我地去班會活動---海洋公園
我起身之後打比人啦~跟住就換衫返學
上到車一陣樑樑就叫好急想去toliet,之後佢用個樽搞掂左,好核特呀~
我地去到之後就去坐吊車,跟住玩越磺飛車
,玩滑浪飛船時我地都濕哂~
去左睇魚魚,好大條呀!!
跟住佢地就去左玩攤位,食野,我想玩摩天輪嫁,點知維修喎.....唔制呀
"
我地就去左玩海盜船,好刺激呀~,miss佢地去玩跳樓機,我就唔敢玩

佢地玩完我地就去玩多次海盜船,今次唔係好驚咋,佢地又叫我去玩跳樓機啦~
最後我都有玩呀~都唔係好激姐..........
我之後同立,星,圖,橋,zoe坐吊車返去果面睇金魚,恐龍,熊貓,蝴蝶,3D果個啦~
橋就影相啦~五點到就走啦~~
之後去左橋屋企,一 陣就走了
BY:阿甘
 |