To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 7 月 9 日  星期六   晴天

好攰呀~

琴日去完海洋公園,好攰呀~

今日又要去做攤位,我10點幾去到啦~

之後整野,整到差唔多12點到去左食野

番到去個攤位一陣之後就開始啦~

我好攰呀~今日成日都係企係到呀~

一時就係到聽下歌啦~果個人唱得好難聽呀~

到左5:00到就開始執野~

5:30就走啦~返屋企呀

今日好攰呀~

BY:阿甘

刊登時間︰2005-07-09 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天

海洋公園

今日我地去班會活動---海洋公園

我起身之後打比人啦~跟住就換衫返學

上到車一陣樑樑就叫好急想去toliet,之後佢用個樽搞掂左,好核特呀~

我地去到之後就去坐吊車,跟住玩越磺飛車 ,玩滑浪飛船時我地都濕哂~

去左睇魚魚,好大條呀!!

跟住佢地就去左玩攤位,食野,我想玩摩天輪嫁,點知維修喎.....唔制呀 "

我地就去左玩海盜船,好刺激呀~,miss佢地去玩跳樓機,我就唔敢玩

佢地玩完我地就去玩多次海盜船,今次唔係好驚咋,佢地又叫我去玩跳樓機啦~

最後我都有玩呀~都唔係好激姐..........

我之後同立,星,圖,橋,zoe坐吊車返去果面睇金魚,恐龍,熊貓,蝴蝶,3D果個啦~

橋就影相啦~五點到就走啦~~

之後去左橋屋企,一 陣就走了

BY:阿甘

 

刊登時間︰2005-07-09 06:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~Ocean Park~又開心又驚驚~^.^'''

7月8號!!去Ocean Park....亞甘打比我叫我起身~錦我刷牙洗白白去門口~點知搭小巴見到肥琪.......一早就見鬼=.=~原來我地最遲到~呵呵.之後我同亞甘~一齊搭xxx巴士去Ocean Park啦~唉唉..係車到死肥琪不停錦嘈直到Ocean Park.....係車到樑樑急尿尿呀~亞雄佢地望住樑樑柯係個水樽到~o-shit~好變態~呵呵呵到左Ocean Park~我就覺得有點不詳喎......陳mm~一黎我就不停錦麼麼佢個羅羅~好彈呀~我同亞甘.陳mm.miss lee~搭覽車上山~陳mm知我驚高係到玩野~頂佢..嚇死me~之后重死~一黎就同亞甘玩跨礦飛車未開車我就叫左先啦~我一路捉住亞甘實一實~係到叫~嚇死我啦~出晒汗~亞甘都係..不過陳mm係錦笑我~話我屎喎~然后跟大隊去玩水上飛車...我同亞甘or陳mm一齊~ 淋尾果下~好刺激呀我同亞甘都濕晒啦~出奇呢?陳mm唔濕喎~有冇9菜 ......玩左兩樣炸~我已經想嘔呀~腳仔軟軟!!之后我地去睇海洋館睇魚魚啦~睇完我地出左黎~玩波波我.亞星係果到洗左80蚊有多呀~換左三個鎖匙扣......頂頂頂~亞甘想玩麼天輪~點知冇得玩~之后去左食野~好貴呀~我地食完~去左玩海盜船~嘩嘩睇落去~冇咩野特別~玩下先知佢勁~第一次我同亞甘坐~玩到縮埋亞甘到呀~玩我到暈下暈下~又比陳mm串我啦~呵呵呵~bobo城重驚過我~冇膽!!!!miss lee佢地去玩跳樓機~我.亞甘.亞珍.bobo.都唔敢玩~好驚呀~之后陳mm佢地又去玩過海盜船~我膽粗粗錦再去玩過啦~點知bobo城走佬喎~我同亞星坐亞橋一齊.今次好好多~我冇錦驚~不過亞星比我係錦打之嗎~冇野既.........最后亞甘同亞橋被miss lee打動到~佢地玩我又要玩...明想我死姐~陳mm係到又串我啦!!!又唔串下bobo城~我一路等玩~一路驚~重有小小頭暈想嘔既feel~亞甘就叫我唔好玩啦~擔心我有事錦~最后我就上左個跳樓機啦~好好驚~頂~上到最頂呀~落黎果下~真係魂魄唔齊呀~係落黎果下~之后我冇錦驚~係到望下d風景幾靚呀~錦就玩完啦~之后都冇咩野..最衰都係導遊立帶我.亞甘.亞星.zoe.亞橋.遊花圈~亞橋去到邊影到邊=.=~5點到我地走啦~成車都好靜錦訓教~除左亞橋.亞堯.同個私機~!!!今日真係玩到好happy~

by:亞圖

刊登時間︰2005-07-08 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]