To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 8 月 1 日  星期一   晴天

見到亞圖啦

亞圖返左咁耐大陸

今日我地終於可以見啦~

緊係好開心啦~

佢同佢個表哥一齊出黎

之後去睇戲啦~

睇完就一齊返屋企

其實今日見到亞圖係應該好開心既

因為我好掛住佢~好想好想見到佢

但唔知點解好似唔知點咁~

唔知係唔係好耐冇見呢

可能啦~

愈黎愈掛住亞圖

BY:阿甘

刊登時間︰2005-08-01 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今日終於見到亞甘~不過....

8月1號~錦快就8月份~

亞甘今日打比我~我當然唔會放過佢~就約亞甘去黎睇戲~好景不常~我佬表一齊黎..

亞甘想睇方失失奇兵..佬表想睇方島半變...=.=好似佢地兩個跳左落海救邊個錦~

最后我地去左睇方島半變.\ /.

都唔算太好睇la>.<我覺亞甘唔鐘意睇..一味係錦話好睇好睇~

亞甘你傻la-------->一日都係衰衰佬表~

今日係我同亞甘第一日見面比佬表左住曬

by:亞圖

刊登時間︰2005-08-01 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 7 月 31 日  星期日   晴天

電玩節∼

7月31號~爽呀

我同佬表佢去電玩節到買野la.....上巴士去會展中心~問個c機叔叔係邊到落啦~被佢老點左我~唔知係邊到落車

好彩~發哥係到~我一當塞路就打比發哥問路~點知都要行左半個鐘.....

后來我地到左會展中心so happy~有好多野買~又有遊戲王~玩卡呢~

我買左隻豬仔呀~好Q呀!!我好想同亞甘一齊黎嫁!!because我見到好多人一對對的>.<唔制呀

不過冇黎都好~好多人.好攰嫁..攰屎亞甘~我表哥買左一對萬能熊~都好得意~

睇到好多人扮卡通人十分樣衰的~[肥版山治]=.=

發哥好野~

by:亞圖

 

刊登時間︰2005-07-31 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]