7月31號~爽呀
我同佬表佢去電玩節到買野la.....上巴士去會展中心~問個c機叔叔係邊到落啦~被佢老點左我~唔知係邊到落車
好彩~發哥係到~我一當塞路就打比發哥問路~點知都要行左半個鐘.....
后來我地到左會展中心so happy~有好多野買~又有遊戲王~玩卡呢~
我買左隻豬仔呀~好Q呀!!我好想同亞甘一齊黎嫁!!because我見到好多人一對對的>.<唔制呀
不過冇黎都好~好多人.好攰嫁..攰屎亞甘~我表哥買左一對萬能熊~都好得意~
睇到好多人扮卡通人十分樣衰的~[肥版山治]=.=
發哥好野~
by:亞圖
|