今日一早又有人打黎叫我地去飲茶,之後我冇去到,,有人就打我手提,之後打比佢又打唔到...原來冇交費呀..>.<12點到我就出去搭車啦~bb生日呀~~搭車時同zoe一陣tel,之後我就等落車,,我係最遲一個去到呀~遲左20分鐘呀!!之後我地去左溜冰開頭大家都唔識,但都玩得好開心...玩完一陣之後佢,洗地,玩時我地feel到bb唔係幾開心,不過我地都冇理佢,,[佢成日都係咁,我地理得佢幾多次呀?],,洗地時我地係到玩下傾下計,我地仲拎左a朱包煙係到分呀~一人一枝呀~不過我冇食到~玩下姐~洗完地我玩左一陣之後同佢,yuki佢,地一齊係旁邊企啦~有d人行過黎我地旁邊企,分開`zoe`我地之後佢愈企愈過所以我去第2邊果到,一行時,唔知係唔係果個人整到我,我就冼左落地下啦~好痛呀~果時好想罵佢地呀!!之後我都行走左,又玩左一陣zoe又冼低左..好痛呀!佢好想喊咁呀>.<之後玩到4:30我地走啦!"去左上面打機呀~d男仔比金幣我地玩呀~我同zoe,poyi同亞珍玩賽車,射擊...好多呀!!哈""哈"""好開心呀!!之後我地去搵番yuki佢地,一陣我地就走啦~同yuki,lok,zoe,a朱,簡生,星,樑去左行一陣,poyi佢地我就唔跳去邊呀~~跟住同yuki,星,樑佢地搭車走人,今日玩得好攰呀~係車到同yuki~2個一齊訓左,之後都走人番屋企~返到去7:00岩岩好食飯,亞媽走啦~要星期日先番黎呀~今日玩得好開心呀~
miss亞圖
BY:阿甘
|