| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 3 日 星期日  | |
|
忘不了的一天∼五百字∼ |
7月3號.我9點幾起左身~做返我平時做既野~洗臉冊牙.食早晨.打機~玩下msn~寵物小精靈~玩到錦上下~亞甘打比我.同我傾下計~傾左一陣炸.........之後同亞堯玩msn~又玩寵物小精靈~我捉晒三隻聖雀~好happy~亞娘又煮左飯比我食啦~i......都唔好食既~食完我就去訓教~=.=訓到三點幾~我又起身打機~一陣我又訓返.......直到7點幾掛~亞甘突然用手提打比我~嘩嘩嘩戲肉到啦......佢景然話比我知佢去左游水呀~我廳左都有小小心痛~想不到的是~屎忽樑都有去呀~我個心當場好似放左你急凍箱錦~錦凍呀~>.<~之后亞甘叫我落去同佢一齊行返去~我笑住錦講好呀~我落黎啦~落到去我見到亞甘~我見到佢我都冇咩野好講...然后佢不停講對唔住呀.唔好嬲啦等等~我就笑住錦講冇事喎.算啦...我一路錦講~我心裡面一路想打屎忽樑.想斬開佢9碌~亞甘一路上都捉住我著手好實好實~我心裡都算啦~重有就係~亞甘整既蛋糕我試都未試過就比王后食左~有小小火黎緊個陣時....~我重未寫完.我連亞甘著游衣都未見過.就比個超級屎忽樑睇左先~頂頂頂頂頂頂頂...我唔制呀~唔制呀~我都冇睇過亞甘游衣裝.點解佢有~點解....呀亞甘我唔制呀!!我要睇你著游衣裝.食你整既蛋糕~我要............忘不了的一天
到感想~亞甘我冇怪到你~我覺得唔低之嗎.比個屎忽樑睇~亞甘呀單純都會識分邊d好人邊d壞人!!王后點睇都係壞人黎~你信佢一成~雙目失明~知唔知......下次你要當心當心啦~我會擔心你呀~
by:亞圖
|
| 刊登時間︰2005-07-03 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我唔會再咁做~ |
昨夜不停地起身呀~好凍呀!!
今日起身好似傷風呀~係咁流鼻水
之後就食野,打比亞圖傾左陣,yuki叫左我去swim,我開始都話唔去
我就同fanny去左買整蛋糕既野,跟住就整啦~
打蛋打左好耐呀~隻手好[支力]

食完我就去左swimming,仲拎左d比佢地食
去到我搵唔到佢地嫁
見到佢地先知比人呃左,我以後都唔會再去嫁啦
去完我就打比亞圖,同左亞圖講,佢知道左我覺得佢好唔開心呀~
我知道時個心好似唔知點緊,好似有d對唔住佢呀

我都覺得好唔開心呀!!
佢就同我行返屋企,期間我都唔知點咁,只係知道好唔開心
所以我決定以為有d咩野,去邊到都同亞圖講等佢放心d,我唔想佢再為我擔心
我地去左公園坐,傾下計咁,成8點幾先走.返屋企
BY:阿甘
to:阿圖
sorry
我以後去邊,同邊個去我都會同你講嫁啦~唔再暪你
sor,今日係我做得唔好~我應承你以為都唔會再咁
因為你係我男朋友,我唔想你擔心
from:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-07-03 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 2 日 星期六  | |
|
無聊 |
今日一早比個電話嘈醒左啦>.<之後我都冇出街食野,係屋企玩computer
點知我唔得左今日係約左zoe佢地整攤位,最後我都冇去到,下個星期一定要去呀~唔係佢地會打死我嫁
咁今日同亞圖傾電話啦~不過成日有電話入
去左人地屋企整佢部腦呀~
返到屋企竟然冇哂人得番我同我細佬呀~
之後我地2個一齊玩下,,,訓下教覺
我比我細佬煩死左啦~佢由2點叫我買野比佢,叫到3點呀~我最後都有落街買比佢
我地2個食完野就冇野做,我細佬就去左玩,我就煲碟啦~因為太悶啦!!睇到6點幾呀
跟住沖涼睇下電視,亞媽打黎叫我出街食,不過我冇去,我唔肚餓
同人傾下電話,睇下電視咁,都冇野做啦
但唔知點解最近成日胃痛呀~亞爸就見我痛成咁就買左d胃藥比我食>.<真係好痛呀!!!!!!
BY:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-07-02 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | » | |