7月1日!!
一早我就比亞堯煩住∼約去打波∼最後佢約我兩點半去新屯中打波啦>.<
我好悶之際∼亞甘打電話比我同我傾計∼電話裡面我地傾∼大概半個鐘到啦∼
我就食飯囉∼食完我就打比亞甘再傾過.我見有d悶又未洗碗.想亞甘黎我屋企坐下∼部下我啦∼
果陣時兩點啦∼亞甘答應左兩點三到左我屋企∼見到佢黎到我好開心呀∼之後佢上左黎我屋企
就比我既一份子佢見∼呵呵呵∼亞妹隻兔仔啦.原來亞甘好驚喎∼麼下佢驚到手都縮埋∼
之後我衰衰錦帶左佢入房∼不過冇衰十一嫁.只係kiss呀.傾下計.抱抱呀錦囉∼重有嫁!!
有機會再講啦∼我地係房都係一齊好內.我重放左亞橋飛機啦.之後重落雨喎.我係錦笑.亞橋打比我
係手提到講到想殺左我錦∼可惜我都係冇理佢既∼收左線∼同亞甘繼續係到咩野咩野.
三點到∼我地終於走啦∼之後我去受死啦∼搵亞橋.亞堯打波佢地冇嘈我喎∼because
亞甘囉∼佢地知道我同亞甘一齊就放過我啦∼之後我地打左兩場到就開始落大雨.亞堯因保護我同亞橋
d財物就出左避雨∼橋同我去左玩水啦∼我呀唔知比橋整到我飲左幾多污joe水
不過我都唔差佢都中左我波鞋污染水而死∼我又比佢撞左草叢到∼玩得好開心呀∼亞甘又去就好睇囉∼
濕透的!!!!!!!亞甘我會再做好d嫁~^ ^~
BY:阿圖 |