7月5號~i.i.i.i~我今日成日都冇搵到亞甘~我又冇打比佢~唔知佢而家點生活得好唔好?有冇高左?肥左?..>.<~
焦早~去左打波...頂個太陽曬到我d汗停唔到係錦流~打左一陣/////我地各自返屋企..........屋企我又洗白白
靜今日我都沖左三次~=.=沖到覺得驗呀~之后亞娘又煮飯我又唔食~去左訓教~我係張床到諗~我係唔係錦冇用~
諗下諗下又好似係~我好似冇樣野識做~o-shit~禮拜四我驚會累到亞橋比賽~好d驚...............Rain呀
邊個黎...亞甘你今日點呀~你聽日起身call我~pls
by:亞圖 |