| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 4 日 星期一  | |
|
開心既 |
今日同亞圖一齊返學囉~之後就係到等,,好熱呀

放學同亞圖一齊去左食野,行下市中心
之後行番屋企,得閒就坐下,傾下計咁囉
亞圖送完我返屋企佢就去左打波
我就返屋企訓教
,起身沖涼食飯
到左9點幾打比亞圖,佢好[支力]所以唔係傾左好耐
我都唔想佢咁辛苦,早d訓啦
~
玩電腦,唔知做咩鬼好多人add我呀~
所以今日既日記好遲先打~sor
BY:亞甘
|
| 刊登時間︰2005-07-04 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
又開心又好〔支力〕 |
7月4號∼早上我終於食到亞甘整既蛋糕∼我都冇野好講.=.=返學后要聽住d怪獸係到亂叫o-shit我隻耳仔好痛呀∼我估亞甘都係啦∼之后我就同亞甘去左市中心啦∼去之前.係龍記食雲吞麵∼行左一陣∼突然係后面有人拍我地∼原來係亞橋∼咸魚∼唔制呀比佢地見到我同亞甘拖手手∼之后講左兩三句就走左啦∼之后我同亞甘行左一陣都走∼慢慢錦行路返去∼行到有得庶陰就坐下錦囉..傾下計啦∼啜啜..好害羞呀!!送完亞甘返到屋企∼我就去同橋橋堯堯打波∼都幾happy..重見到亞橋d朋友好勁呀∼打波打到8點∼好〔支力〕呀∼
對唔住∼亞甘∼我可能〔支力〕∼唔係好想講野∼我景然一樓就樓中左我鐘意開寵物小精靈yeah同亞甘一齊∼令些不同∼今天就是這樣!!
by:亞圖 |
| 刊登時間︰2005-07-04 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 3 日 星期日  | |
|
我愛你呀~亞甘 |
|
|
| 刊登時間︰2005-07-03 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | » | |