:: 訪客留言 ::
18歲的約定^ ^
8月15號囉
焦早就亞甘一齊返學交野的~
之后亞甘黎左我屋企到坐下錦la..
都幾悶下..
我又送佢返屋企la..去到亞橋果邊的臭河就同亞甘落去-.-
諗住捉(夾夾)iiiiiiii最后都捉唔到囉
返到屋企訓教la..點知愈訓愈頭痛..
亞甘sor...........
by:亞圖
又出街
今日我就去左亞圖屋企啦~ 去完就行行下就去左坐,坐時我見到有d野係到郁 亞圖就落左去睇下咩黎啦~ 之後亞圖就捉左隻蟹上黎 亞圖仲比隻蟹夾左一下 上到黎,我想整隻蟹,隻蟹佢個腳甩左呀~ 之後亞圖整野甩左2隻 最後都放返佢入海 返到屋企,我就有到有野食啦~ 之後我地3個猜啦~輸左落街 我輸左呀>.< 最近成日出街呀~成個人都好攰呀 聽日要返學交表呀~>.< by:阿甘
亞甘.好人一個
8月14號ye@h
今日起身都9點幾.係到睇(忍風戰隊)....
成焦就冇左la----->等亞甘黎我屋企..我好開心呀^ ^
係到傾下計..咩野下等等..我想了解亞甘多d..想知道亞甘所有事
之后我就送亞甘返屋企..中途係亞橋果邊坐下..睇下條臭河la
忽然亞甘睇到有d(夾夾)..錦我落去捉黎玩下..落到去隻(夾夾)
-.-我就被隻(夾夾)夾到我隻手好痛的..之后我忍住痛拎上去..比亞甘睇下la
亞甘衰衰的..一隻8支健全既(夾夾)比佢整到得返4隻腳..哈哈哈
最愛的人:亞甘