:: 訪客留言 ::
好攰呢!!!!他媽哥池
8月18號-.-
今日同亞甘.亞橋.亞星.樑樑去買書la
我地食下野等下人就去華都買書..唉..亞甘d書都咁多下..拎死我la
我同亞星買到幾本炸....
之后同亞橋佢地去碌齡..爽呀
我發現樑樑重屎過亞星~.~亞甘就勁囉..一個玩重要拎第一呢
亞甘好野ye@h
by:亞圖
呵呵
今日都冇咩野做啦~
一早起身睇下自己入咩班
點知都有~咁等下啦~
亞圖就打黎同我講入咩班啦~
我班得好少女仔咋
之後同亞圖玩msn果d遊戲~
亞圖終於都有野係唔識玩啦~
輸左比我呀~好開心呀~哈哈
by:阿甘
風水倫流轉..我頂
我會記住8月17號
今焦冇野好講的...........
到晏就我同亞甘玩小遊戲la..我諗亞甘玩咩野都輸就讓下佢la
想不到我英明一世會輸比亞甘....輸左係踏地雷重要輸8局錦多呀
我唔會放過亞甘...........