8月9號la
我係大陸果幾日都多野玩....我同表哥or佢的女友去左〔華立摩〕到玩..好似西9龍
d機動遊戲細細部不過好勁呀玩上去...我地之后去食pizza.d野食都幾貴下
^ ^唔晒我比錢食盡表哥.....同一日我地同表哥既女友各自回家去la.....
之后表姐叫我地一齊遊水....錦我地坐表姐男友私家車去xxx到遊水....等紅轉綠燈時表姐男友
撞車la..好彩冇事..然后佢地同另一部車主講數啦睇下要賠幾多..最后講唔點數=.=我諗都去唔到
游水la....表姐男友話走左去算囉..未賠錢比果人!!!
爽呀我地去到可龍果沙灘到游水..d水好涼呀^ ^..游完水就去食野..我地跟表姐男友去左機鋪打機呀
果到好多野玩呀~正呀.....錦就玩左兩個幾鐘---->想帶亞甘去
by:亞圖
|