To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 8 月 13 日  星期六   晴天

........

今日同亞圖一齊去市中心~
我要去恆生銀行交野
之後去左同亞星買銀包
我同亞圖就去左買盒
跟住大家都去唱k啦~
亞珍生日呀
唱完就走啦
亞圖送我返屋企
我返到去一陣之後沖涼食飯
唔知係唔係最近成日去街搞到有d攰
所以訓左一陣

BY:阿甘

刊登時間︰2005-08-13 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

騎呢的一天=.=

8月13號...........

我一早起身叫亞甘去門la.我地就一齊行去市中心.係怛生銀行等亞甘交表格or亞珍佢地.

亞星買左個錢包送比亞珍..我地亞甘就講特別的買左5個合仔+一份present^ ^

我地去左唱k..去k房:::我咩野歌都唔識:::成日聽亞甘.亞珍.poyi唱..幾悶下的

之后我地就各自走la..我就亞甘一齊回家去>.<送完亞甘la係邊到邊到我見到一隻雀仔

我諗起之前死左果隻..........shit.我就汁左佢返我屋企囉.....亞星就打比我話黎我屋企

好la..黎到傾下計..一齊食飯..然后亞星同我出去吹水喎..唉.唉.唉.傾左一陣落雨重係好勁果隻

我同亞星就慘囉..係到淋雨...........亞甘

by:亞圖

刊登時間︰2005-08-13 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 8 月 12 日  星期五   晴天

上返網啦~

2日冇打日記啦~因為上唔到網呀~冇交錢囉

今日一早比人嘈醒左,之後去左煲湯
2:00到有人打比我問我去左申請戶口未,仲叫我帶需要既野
同亞圖去左恆生開戶口呀~用黎交學費
好多人呀~亞圖冇帶出生紙所以佢返屋企拎
我就第一次ok左不過要拎張野比亞媽簽名
之後我就去左one2free幫亞爸比野人
之後去搵返亞圖
今次去仲多人,有排排呀~
5點幾先走得,之後都行返屋企啦~
行行下落雨,就去左樑屋企拎傘
行左陣去左坐啦~
之後都返屋企~
返到屋企知上得網啦~好開心呀~
聽日亞珍生日去唱k呀~

BY:阿甘

刊登時間︰2005-08-12 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]