8月13號...........
我一早起身叫亞甘去門la.我地就一齊行去市中心.係怛生銀行等亞甘交表格or亞珍佢地.
亞星買左個錢包送比亞珍..我地亞甘就講特別的買左5個合仔+一份present^ ^
我地去左唱k..去k房:::我咩野歌都唔識:::成日聽亞甘.亞珍.poyi唱..幾悶下的
之后我地就各自走la..我就亞甘一齊回家去>.<送完亞甘la係邊到邊到我見到一隻雀仔
我諗起之前死左果隻..........shit.我就汁左佢返我屋企囉.....亞星就打比我話黎我屋企
好la..黎到傾下計..一齊食飯..然后亞星同我出去吹水喎..唉.唉.唉.傾左一陣落雨重係好勁果隻
我同亞星就慘囉..係到淋雨...........亞甘
by:亞圖 |