| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 3 日 星期三  | |
|
呵呵 |
今日比之前既心情好左好多啦
開心左~因為諗清楚左一d野~
成個人都舒服哂
今日我係屋企執房呀~
執左幾個鐘間房都總算整齊
夜晚就緊係有事發生啦~
向我地發脾氣..想死呀
之後我比人串呀∼唉...
之後打完日記就訓教
今會早d訓嫁啦~
BY:阿甘
|
| 刊登時間︰2005-08-03 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 2 日 星期二  | |
|
又走 |
今日我3點到去左fd屋企玩
點知佢都冇野玩
我係佢屋企開碟睇啦~
佢又唔同我睇
得我一個人睇..唉..算啦~
佢就去左訓教,,咩都要自己黎
話哂我都係客人喎,唔好咁對我喎<<哈哈講笑姐,成日都係咁嫁啦
我睇左2套電影啦~
第一套你講鬼既野~睇完都唔知講咩~
第2套呢係講d暴力既野
睇睇下點解有dxx既野出左黎既~
之前我都冇咩點理啦~
之後睇到成日半先知係套野係xx既~
我諗都係我之前睇果d啦~
之後我都繼續睇
睇完玩左一陣就返屋企
亞圖聽日又走啦~
我又有d唔捨得啦
BY:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-08-02 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
so bad=====我又返大陸 |
8月2號=.=-
見左亞甘一面~過兩日又要走~我要等到8號先返黎~
我覺得自己有d對唔住亞甘~
有事我唔可陪佢解決~開心我又陪唔到佢!!>.<
冇咩野心情........
我又走啦~呵呵呵呵...我想你可以日日都寫日記~
等我可以係大陸都有得睇'''''''''''''''''ok亞甘
頂∼我比左張8達通亞娘入錢返大陸亞甘張相都夾入去
被佢睇到左∼重我問我係問個黎=.=
by:亞圖 |
| 刊登時間︰2005-08-02 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 98 | » | |