:: 訪客留言 ::
有冇搞錯呀
今日係屋企啦~都冇咩野做
訓下教咁
岩岩亞圖打黎我d妹竟然話我唔係到~
我有d嬲呀~有冇搞錯呀~明明係到又話人唔係到
睇下次你地d同學打黎我會唔會咁講呀啦~
成日係到煩住我,人地做咩關你咩事呀~
咩都要理,你係邊個呀~你只係我亞妹咋,唔係我亞媽呀~
亞媽都冇你地咁煩呀~再煩,管我,我真係唔客氣呀!!!!!!!
亞圖sor,我都唔知佢地會咁講嫁~
真係好對唔住呀~
by:阿甘
well..亞爹好野
8月25號..好無聊呢
成日都有悶下呀...都係同亞甘傾計就悶氣全消的
...死la..亞甘我發現我同你拍拖囉!!
一睇就知係我亞妹做二五女la..打死佢
好悶呀...亞爹好有性格呀...亞甘唔好成日跟風
呵.呵.呵.呵.呵
by:亞圖
訓教
呢2日都冇咩野做啦~
係屋企訓下教,傾下電話咁
都冇咩野做啦~
呵呵