:: 訪客留言 ::
做左飛機王....
8月22號=.=
今焦我冇聽王后幾個電話..我知道聽左佢電話.就比佢發現我放左佢飛機
..之后我打返比王姑娘..同佢聽我同亞甘唔去camp-.-
嚇我死la..見到王后就係我既死忌..亞甘救我呀
今日又係咁無聊..做咩野都冇心情呢
by:亞圖
.........
今日成日都係屋企呀~
同亞圖傾下tel
開msn開左成半個鐘呀~激死左
屋企好鬼嘈呀~我好唔鍾意呀~
by:阿甘
落雨呀....
8月21號~又落雨
成日都係打機呀..同亞甘傾下電話..亞甘屋企日日都錦熱鬧^ ^
今日落雨就冇得亞甘佢la..星期一唔好落雨囉pls
亞甘唔好成日因屋企嘈就唔開心la