9月8號..凶日=.=
[][]英文第一堂就去左圖書館上...多麼的開心
之后d堂都冇咩野太特別既事發生左....
lucnh我又同亞星去7-11食野左..都唔係太飽咁la
返到學校..等上堂囉..果個miss黃一響鐘就上到黎la..頂佢呀
上堂miss黃有問下書咁la..有問到夾夾佢..呵呵^ ^佢唔識答企左起身..
一路我都冇比miss黃問我問題嫁..點知最后果兩三個字就叫左我起身答問題..>.<
當然唔識答la..我都未解完果d文章..就叫左我la..我成個傻仔咁企左起身..
風水輪流轉呀...
同亞甘搭車傾下計咁la..都幾開心呀.我睇佢而家開始同d同學熟la
今日瘋瘋佢話我對亞甘好細心...當然la..重洗講^ ^
開心指數:★★★★★
by:亞圖
|