| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 28 日 星期日  | |
|
亞甘好開心呀well |
8月28號well
同亞甘or亞星一齊陪佢去買書呢
呵呵呵=佢一本都冇買囉!!!
之后同亞甘睇夾夾la同坐下傾下計咁la
傾下傾下亞甘好開心呀我都唔知點解呀
我睇到佢咁開心..我就好開心la
by:亞圖
|
| 刊登時間︰2005-08-28 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 26 日 星期五  | |
|
^^ |
今日同亞圖,zoe去左剪髮
之後亞圖去左打波啦~
我地剪完去搵佢坐左陣就去市中心搵甜甜佢地啦
我同亞圖都買哂書lu
唔知亞圖隻腳點呢?而家仲係好痛呀?
之後都返屋企啦~
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2005-08-26 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
well~兩隻腳好痛呀 |
8月26號...
今日好開心呀..同zoe.亞甘佢地去剪髮..亞甘靚靚^ ^
之后去左打波.有亞橋.樑樑.立立.亞堯一齊!!
我雀涼鞋的就除左去打波la..兩隻就起左兩三個水泡..>.<好痛呀
亞甘對我好好呀..well..
我同亞甘買晒書la..ye@h
我就去左亞橋屋企打機囉^ ^
by:亞圖 |
| 刊登時間︰2005-08-26 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 98 | » | |