9月1號la...開學了
中四生涯由聽日開始la..
所以今日就去剪髮la..我同亞甘一齊去陪亞星買完書-.-
就去麗寶商場到剪髮..我去返上次zoe剪果到剪la.\=/.
老板娘一路同我剪.亞星一路又話我個頭咩野咩野=.=之后又抄我個背包..唔晒問下人喎
到佢剪la..我都冇理到佢剪成點..我既注意放左係個細路身上well..
老板娘個仔..之后我同佢玩象棋well..我都食過bobo城一隻車la..呵呵呵
想不到..佢既棋力有咁高..我輸左-.-
well-我見亞星重未剪完.就同個細路再玩過la..開頭一隻砲食佢三四隻^_^''''''
咁亞星剪完就黎一齊捉la..之后都要輸/_\..年年細細就咁有捉棋既天份..一定有前途..
去亞甘屋企做足準備^ ^..玩得開心至醒得我yeah!!!!
by:亞圖
|