:: 訪客留言 ::
都係好眼訓呀~
我而家覺得自己日日返學都好似好忙咁
但放左學又好似冇野做咁
今日都冇咩野啦~有時就好眼訓
放學唔洗補課呀~good呀~good呀~
之後睇佢地打波啦~
我覺得而家同bb冇咩野好講呀!見到面都唔多講野
poyi一陣就黎左啦~傾左一陣又走左
之後唔記得邊個問我同亞圖已經拍左幾耐
我諗諗下好似到聽日就3個月了
時間過得真係快呀~唔經唔覺已經3個月啦~
亞圖你今晚早d訓啦~
by:阿甘
眼訓
今日都冇咩特別啦~
上堂就當然好眼訓啦~
之後放學補課,亞圖就去左打波
返屋企就做下功課咁
都冇咩野啦~
by阿甘
眼訓得係呀....^^
9月20號la....
今日好眼訓...成日都想訓教!!都冇咩野特別咁
發哥好衰呀..用之巴強locker..又剪左個所-.-好賤呀
好彩就係locker冇之巴強d書.得發哥d書比人掉到黑膠袋.^^呵呵呵呵
放學..亞甘就要補課^^亞甘你要比心機呀
我就去打波等亞甘囉^^我終於羸左波la..so funny
而家講住咁多先..今晚再傾la
亞甘你攰唔攰呀^^
by:亞圖