9月16號..好野呀又放假呀
今日返學就聽miss豬好禮貌講坐..好無聊呀..亞甘個位都唔知點睇呀..最尾個位-.-
well^^而定可以帶手提返學la..西屎堂..陳立國講野好特意呢~^^~
豬小姐..豬小姐..豬小姐..亞朱黎..bb成日比亞sir叫名..
個肥萍好賤呀.\"/.我係到訓教亞sir冇理我..乖乖咁唔嘈住亞sir教書la
肥萍冇lala叫亞sir捉我訓教..我就lala聲起身..佢就笑到見牙唔見眼..亞星爆曬粗口話肥萍!!
[細細聲姐]--->之后BB捉唔知邊個傾計..陳立國就-哦-高四度..全班係到笑.^^.
lucnh去左置樂食..比我見到dx蛋咁就冇左$25=.=一個都唔中..冇我想要果個隻'''''''''''''''''''''
放學就打波la..打左四埔..輸左三埔la..好傷心呀>.<''''llllll我比心機打la都係輸...
.\''/.我唔成日輸la..">"
亞爹比左$.$我好開心呀..亞爹好似神呀^^
開心指數:無法唔計^^anyhow好開心呀
亞甘:聽晚個月亮好圓呀
by:亞圖
|