To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天

我唔信..一世都做傻仔.\"/.

9月16號..好野呀又放假呀

今日返學就聽miss豬好禮貌講坐..好無聊呀..亞甘個位都唔知點睇呀..最尾個位-.-

well^^而定可以帶手提返學la..西屎堂..陳立國講野好特意呢~^^~

豬小姐..豬小姐..豬小姐..亞朱黎..bb成日比亞sir叫名..

個肥萍好賤呀.\"/.我係到訓教亞sir冇理我..乖乖咁唔嘈住亞sir教書la

肥萍冇lala叫亞sir捉我訓教..我就lala聲起身..佢就笑到見牙唔見眼..亞星爆曬粗口話肥萍!!

[細細聲姐]--->之后BB捉唔知邊個傾計..陳立國就-哦-高四度..全班係到笑.^^.

lucnh去左置樂食..比我見到dx蛋咁就冇左$25=.=一個都唔中..冇我想要果個隻'''''''''''''''''''''

放學就打波la..打左四埔..輸左三埔la..好傷心呀>.<''''llllll我比心機打la都係輸...

.\''/.我唔成日輸la..">"

亞爹比左$.$我好開心呀..亞爹好似神呀^^

開心指數:無法唔計^^anyhow好開心呀

亞甘:聽晚個月亮好圓呀

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-16 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天

^^

Today,I go to school with my lover .

算啦∼我唔英文費事亞圖唔識睇啦∼

今日都冇咩野啦∼

早上好似有d唔知點咁啦~

又唔係唔舒服,但心情又唔係咁好

有位新同學黎左囉

lunch佢又唔舒服,我真係好唔明一d野呀!!

之後我都唔想理佢啦∼食完lunch都開心左啦

放學之後走人啦∼

亞媽唔係屋企呀∼so happy

by:阿甘

刊登時間︰2005-09-15 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

亞甘你d英文好勁喎!!

9月15號la

唔覺唔覺咁就兩個禮拜la返左學

日日同亞甘一齊返學一齊放學^ ^小小的一對情侶呀

中文堂i-i-i..堂堂都又緊張又刺激..叫中我既機率以然都係咁高>.<

亞甘我英文唔識得多....用住中文先

  • I remember 你對我既忍耐對我既溫柔or對我既love->-我開心..你都會開心??

就快星期六la...我好想同亞甘一齊去睇迪士尼煙花呀~.~

亞甘你而家要加陪小-心呀----->你果班又多一個男仔la

我要增肥呀..我要打倒亞甘班d男仔.\"/.

好攰呀..下次我寫多多d^^

開心指數:★★★★★

by:亞圖

刊登時間︰2005-09-15 08:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]