3月18日
今日係賣旗日,我就打左比亞圖叫佢起身啦!!諗住一齊搭車車啦,點知我地2個遲到喎,仲要入去7-11買野,差唔多去到後門見到亞森,佢同我地2個一樣,都係遲到,之後叫校工甘姐開門。我就同亞圖分開車坐,不過大家都係去旺角既。1去到落車啦,咁我崶同miss謝一組,我地行行發現唔見左一個人喎,跟住我地打電話搵啦,原來佢跟左第2team呀!激死我地啦。我地就去到銀行中心門口到賣啦∼見到陳mm,仲有好多人,我賣果時比人食左好多次檸檬呀>.<不過我最後都賣到3張,途中都有不同的人,都有不同的事!賣完就同珍珍佢地食野啦!食完去左朗豪坊行,去左無印買筆,見到miss mak,今日好攰呀!差唔多3點我就同亞圖走啦!!
我下次唔會去呀∼好攰呀!!又到食好多檸檬,原來賣旗好辛苦既...
阿甘 |