>>>>>>>>>>>>>>>>>>..la~la~今日我剪髮la,~yeah~
晏就去馬會果邊同亞星呇a會合~搭的士去(因為我遲左出門口)~跟住我唔識同個司機哥哥我去邊~
好彩亞朱打黎問我而家在那裡!!然后我問亞朱去邊,點同司機哥哥講~亞朱就話你搭車黎咩野呀....
我答唔知呀,不過上左車喎~亞朱話部車點嫁樣=.=我又答有四個鹿.部車綠色既,吘下~了一聲
就話同司機講~[杯到]到左又打電話比我la.......我係到車既心情當然忐忑不安la~個司機哥哥會唔會
係-林過雲呀=?原來唔係,坉咻n好人天!!話係邊到落近馬會~一陣我就落左車囉~就係咁la....
咁落車之后就連忙地打比亞星問下呇a係邊到,do do do~喂亞星你地係邊呀??
係輕鐵站上面呀~ok,88....^^之后才是高潮~呇a近[杯到]出口果面個輕鐵站,我就出對面果個~
我對就係王后呇ala....呇a好鬼野火~>"<不過呇a睇唔到,我係對面,我就i左條柱到,天庭遜鵀簆地~
唔洗一陣~亞積打黎(亞朱係到所以亞積都係到)-咁一聽電話就轉身-因為呇a實話係對面^^
亞積話我地係后面呀~之后我向下望~吨S話,唔係呀!!轉身呀~我就轉身不過唔係望后,而係望左!!
整到亞積好[敏]重鼻音-我就好開心.呵呵呵""""""""然后同王后呇a一齊買野,見到好多人呀~
=立立,亞堯,我地班,亞貴,4c班,大家姐等等=不過我比左$30肥萍就同亞星走左去市中心買杉杉la~
睇杉果陣時亞甘打比我,之前亞甘係海上面~晏就,係山頂上面="=巴巴閉閉呀!!
我就買左一件杉=件杉冇咩野特別~又係有四個口,用毛織,有帽囉!!
接著我同亞星去置樂剪髮-well上次果個唔好la在加上我同坉茪p朋友捉象棋輸左~所以冇幫親-
去左第二間^^果間唔錯,洗頭舒服,剪髮既技術又唔差~好過上次好多!!我很滿意!!
亞甘好野la你-下次一定要帶我食自助左濱{^^~
by:亞圖 |