:: 訪客留言 ::
要打日記啦!!
今日係3月5號啦~
聽日要返學,但我d功課仲要做哂喎∼我要努d先得啦∼!!下個星期就要測驗啦,我要努力d溫書呀∼唔可以再好似之前咁咁差呀!!!!
而家得閒要打下日記先呀∼我唔可以比佢棄置係呢度呀!!
by:阿甘
1月1
今日係2006年啦~
琴晚就去左倒數..子子屋企呀~好多人...
不過冇野岩我玩>.<
12點過後亞圖先放工,我諗佢好累啦~
之後我地食完野,佢送我搭車回家
by:甘
除夕
今日就係今年的最後一日啦~ 因為之前部腦hand左,所以都好耐冇打日記啦~ 而家打返先,圖圖你都好耐冇打啦~如果你睇到私今篇既,就快d打返啦~ 我知你返工都冇咩時間打啦~但我好希望你每次睇完之後都回覆我啦~ 你返左工就會少左時間陪我,但我....................................
就快考試啦~我而家d功課都未做哂呀~過左今晚之後我要努力呀~ 要開始溫書啦~今次我要考好d呀~!!