今日一早就上p.e堂~呵..唔好玩既
之後小息同陳mm買野食,順便買埋比阿圖,因為今日落雨..我同佢都冇帶遮
之後行左第2條路,佢買到佢日日返學前到要飲既[麥精],所以就買比佢飲啦!!
AM d數好難呀,我做左好少咋,英文堂就釣魚
lunch就同阿圖係學校食,之後返上去玩盲棋,第一局佢win左
之後果2局都係我win~阿圖玩盲棋好似象棋咁隻[砲]識得跳...笑死我啦
返到自己班房就同後面果個玩黑白棋..
放學唔洗補課,同yuki,阿圖一齊走..落雨,不過有yuki遮我
落車yuki比左佢把遮,,我返到屋企就訓左陣
睇完電視就做功課,食完飯又做過..
同阿圖岩岩傾完電話,之後打日記
by:阿甘
|