To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天

6/8!!一位好朋友''離開左大家~''~

今朝一切都十分好''但係PE堂完左之后...............中間............唉唔想打落去~

而家有D心痛~有D鼻酸 ''''''''雖然同蜂蜂識左唔係好耐~

但係次次黎到A班都會聽到蜂蜂把聲~重成日攬住亞甘~''~

又成日同立立夾埋黎串我地兩個=﹏='''已經冇下次囉!!

下次去A班已經聽唔到蜂蜂又活潑又開心既笑聲~樑樑以后會有平靜既日子~

A班可能冇以前咁熱鬧!!有好多蜂蜂既好朋友因為佢離開世界'''今日已經喊到好攰''好傷心!!

而我好似碌木咁~靜係識講唔好喊LA!!唔好喊LA!![幾冇用]

唔知立立心情點呢?!我見到佢好似冇事咁~立立真係接受到?!

諗起同立立&蜂蜂第一次同我剪而家喱個頭!!重同佢地講如果我開髮型屋一定搵亞立&蜂蜂~

而家2缺1''''''''佢地以前成日串我&甘甘~又合埋亞甘整古我'''''''而家得亞立一個~"~

重約左亞立考完試黎我屋企打機~又2缺1~

要講既說話重有-------------------------------------------但在心中------

充心希望:

 

刊登時間︰2006-06-08 10:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

你永遠都留會在我的心裡

今早上完pe堂就叫到一個好突然既消息(真的太突然),大家聽到都喊起上黎,因為小峯的離別

從此以後我再聽唔到佢既笑聲,再看不見她..點解要係佢呀?我真係唔明白呀!

你仲未同我,立立,圖圖都要去食kfc個4人餐,你又未教識我打牌,點解咁快就離開我地呀?

好懷念你攬住我,一齊傾計,作弄其他人,串我同阿圖,我地一齊鬥快計數,我地鬥快上樓梯開locker,一齊食lunch,一齊偷食樑樑d糖,成日比你整我條頸,唧我,一齊幫阿圖剪頭髮,你的一切一切都係我既心入面..

我希望小峯你係天國到保佑我地,同你永遠是好朋友,從此我會珍惜身邊人,考試我會比心機嫁!

我會記這一天,因為下雨天,彷彿你也在同我地一齊哭

by:阿甘

刊登時間︰2006-06-08 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天

有D頭痛~有D眼訓@_@

重有兩日就考試LA

而家先溫左小小書咋=﹏='''''''

唉也~喱兩日都發生左一D唔開心既事!!我估而家應該閉幕囉^^

好熱呀~亞甘你果面點呀!!係唔係出晒汗呢!!今日上中文堂##同丹丹&亞星坐~

我就要丹丹SD歌比我LA~又影相!!呵呵呵~

到Lunch囉''''''我諗住同亞甘一齊去三聖食'''''咁立立又係到等A班放人,就叫埋立立佢地一齊去三聖係LA

點知比蜂蜂拉左亞甘去食M記(ºAº)~咁我就一齊去友愛M記食~

重見到M記D經理^^-當淡下佢LA~呵呵呵

之后'''''''''''冇咩野特別~放學就補地理''''放左就同亞甘溫左一陣書!!

呵呵呵~又一日LA'''''

重有16日LA...加油''加油''加油''

圖上

 

刊登時間︰2006-06-06 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]