今早上完pe堂就叫到一個好突然既消息(真的太突然),大家聽到都喊起上黎,因為小峯的離別

從此以後我再聽唔到佢既笑聲,再看不見她..點解要係佢呀?我真係唔明白呀!
你仲未同我,立立,圖圖都要去食kfc個4人餐,你又未教識我打牌,點解咁快就離開我地呀?
好懷念你攬住我,一齊傾計,作弄其他人,串我同阿圖,我地一齊鬥快計數,我地鬥快上樓梯開locker,一齊食lunch,一齊偷食樑樑d糖,成日比你整我條頸,唧我,一齊幫阿圖剪頭髮,你的一切一切都係我既心入面..
我希望小峯你係天國到保佑我地,同你永遠是好朋友,從此我會更珍惜身邊人,考試我會比心機嫁!
我會記這一天,因為下雨天,彷彿你也在同我地一齊哭

by:阿甘 |