Well---------------'''''今日星期5已經考左一個禮拜LA~''~
重有一日就攪掂晒LA~今日同亞甘分開走''''我同亞樑一齊走''之后亞甘就同甜甜一齊~
呵呵呵''''樑樑黎左我屋企拎碟''跟住玩左一陣太鼓!!亞樑好屎呀~哈哈哈
[法証先風]幾好睇呀!!''喱幾日都見到大家都開心左好多呀^^-''令外可能唔關我事!!
不過呢....有D野望上唔太公平!!
亞甘好想食瘦C喎!!上次食左KFC~笨左天(-ºAº)不過亞甘而家想食既野重多!!
近排熱左好多呀~覺得訓教開風扇已經唔得囉!!''''
亞甘今日考AM唔都掂當!!點算呀=﹏='''不過電腦科我都考得好差'''
星期四既SBA我冇講到[I 東 KNOW]~係唔係好叻仔呢(º甘º)
有一日我發夢喎##夢見...唔記得左~好快就考完試''又到暑假!!想做返M記~
想試下係大陸做M記~呵-大陸M記裡面可能重污JOE!!今日打機特別開心~
前果兩日次次上MSN都比FUCKFUCK-樑ADD到我HAND機!!賤格----
亞丹-﹏-記唔記南拳媽媽首歌名!?HLPE ME
圖上************
|