To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天

過去既幾日!!

Well---------------'''''今日星期5已經考左一個禮拜LA~''~

重有一日就攪掂晒LA~今日同亞甘分開走''''我同亞樑一齊走''之后亞甘就同甜甜一齊~

呵呵呵''''樑樑黎左我屋企拎碟''跟住玩左一陣太鼓!!亞樑好屎呀~哈哈哈

[法証先風]幾好睇呀!!''喱幾日都見到大家都開心左好多呀^^-''令外可能唔關我事!!

不過呢....有D野望上唔太公平!!

亞甘好想食瘦C喎!!上次食左KFC~笨左天(-ºAº)不過亞甘而家想食既野重多!!

近排熱左好多呀~覺得訓教開風扇已經唔得囉!!''''

亞甘今日考AM唔都掂當!!點算呀=﹏='''不過電腦科我都考得好差'''

星期四既SBA我冇講到[I 東 KNOW]~係唔係好叻仔呢(º甘º)

有一日我發夢喎##夢見...唔記得左~好快就考完試''又到暑假!!想做返M記~

想試下係大陸做M記~呵-大陸M記裡面可能重污JOE!!今日打機特別開心~

前果兩日次次上MSN都比FUCKFUCK-樑ADD到我HAND機!!賤格----

亞丹-﹏-記唔記南拳媽媽首歌名!?HLPE ME

圖上************

 

 

 

 

刊登時間︰2006-06-16 10:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006-06-16

今昨晚成點先訓呀!!

跟住就返學學啦~考AM呀~考2個鐘

考果時,我發現唔見左支塗改液,,原來我冇拎出黎

唔制呀~做數我都唔鍾意用原子筆,冇塗改液,搞到我份卷好花

之後d証明題係証明唔酊嫁,我証得一題...

其他都好難,我都唔夠時間做..

放學同甜甜去左市中心,之後返屋企..食野..訓教..傾電話

聽日有得同阿圖去街街..好期待呀!!

by:阿甘

刊登時間︰2006-06-16 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天

2006-06-13

好幾日都冇打日記啦~因為考試要溫習,所以唔得閒.....

今日考英文啊!第一份卷就唔夠時間做,而第三份就做完斬冇好多時間

係到訓教教豬,不過唔知點解好似訓左好耐咁,miss佢都未收卷...

返到屋企溫書啦!聽日考化學,不過我覺得呢科好難呀!不過都要考好佢

之後我係床上溫下溫下書突然有張紙跌左落張床邊..果張係今次化學既問答-0-

之後我出盡力拉張床都唔郁喎,,激死我啦

之後用第2個辦法,整左好耐都唔得

阿圖就打黎啦~佢叫我同膠紙[痴]返佢上黎,點解張膠紙冇[痴]力...-0-

最終我地會2把間尺夾佢返黎,,好熱呀..

之後再溫書書''''''而阿圖佢都好乖乖咁溫書,而家我比佢打一陣機啦~

不過一陣仲要溫書書嫁

by:阿甘

刊登時間︰2006-06-13 05:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]