今日起身打比圖圖呃佢仲唔返學,遲到啦=[
玩電腦,文西佢蝦圖圖而又比我知就要剪光去

之後屋企冇哂人,肚仔餓又冇野食
,就諗住訓教
,叫圖圖一陣打比我叫我起身..果時11點到
3小時後..姐係2點.圖圖都冇打黎,自己就起左身,打比佢>.<激死我啦
人地又肚餓喎
,又唔理人喎!!

又話打比我,又冇打,,仲要話唔記得.又呃人喎..哼
生氣指數:
(5個為最高)
佢叫左好耐,一個鍾頭後我先應承同佢出街街食野,如果你要呃我就要比我叫你<xxx>哈哈

不過下雨我地差唔多4點去到市中心,去左m記食,換個個魔魔,有顆士多啤梨既,咁你咁轉下佢啦,,差少少比我整壞
之後去左擰蛋蛋,咁我又有d唔係好舒服..去左toilet,點知...........

之後又去擰蛋蛋,係吉島買左個風扇仔,6點到一齊搭車車回家
之後訓左一陣,食飯飯,打比圖圖,打日記

諗諗下今日好似係我地第11個月了,仲有個月就1年啦!
by:阿甘
|