To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天

唔記得

今日起身打比圖圖呃佢仲唔返學,遲到啦=[

玩電腦,文西佢蝦圖圖而又比我知就要剪光去

之後屋企冇哂人,肚仔餓又冇野食 ,就諗住訓教 ,叫圖圖一陣打比我叫我起身..果時11點到

3小時後..姐係2點.圖圖都冇打黎,自己就起左身,打比佢>.<激死我啦 人地又肚餓喎 ,又唔理人喎!!

又話打比我,又冇打,,仲要話唔記得.又呃人喎..哼 生氣指數: (5個為最高)

佢叫左好耐,一個鍾頭後我先應承同佢出街街食野,如果你要呃我就要比我叫你<xxx>哈哈

不過下雨我地差唔多4點去到市中心,去左m記食,換個個魔魔,有顆士多啤梨既,咁你咁轉下佢啦,,差少少比我整壞

之後去左擰蛋蛋,咁我又有d唔係好舒服..去左toilet,點知...........

之後又去擰蛋蛋,係吉島買左個風扇仔,6點到一齊搭車車回家

之後訓左一陣,食飯飯,打比圖圖,打日記

諗諗下今日好似係我地第11個月了,仲有個月就1年啦!

by:阿甘

刊登時間︰2006-05-22 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天

今日冇出到街街呀~係屋企

起身就打比阿圖,,之後食野

諗住去剪頭髮,,我諗唔會剪果7頭返黎掛.不過冇去到,下雨天,不太想出外,所以冇去

係屋企諗住溫書,點知訓左 !呵

之後就諗我同阿圖拍左幾耐拖呢?就係333

夜晚阿圖打黎,佢話頭痛,打咁多機唔痛先奇(講笑咋)

咁我希望佢快d冇事..聽日就可以同我去街街啦 ~呵..(有少少自私tim)

你放心啦~就算我讀到中六我都唔會唔要你嫁喎 ~嘰嘰

by:阿甘

刊登時間︰2006-05-21 10:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

死啦d青春豆~

今朝好早起左身~9點幾=﹏=但係琴晚3點先訓教喎!!點解呀!!

之后賴床'''''一陣亞甘打比我(有冇呢??)咁就11點起身 其實重好眼訓

今日冇同亞甘出街街[-v-]留係屋企打機&傾電話~12點到玩到4點到'''中途有亞甘打比我傾計##

亞甘今日話去剪髮!?但係晏就落雨喎-唔知有冇去剪到呢?唔知剪左個咩野頭呢

玩完Ps2就去訓一陣~嘩嘩嘩....訓醒左知后~個頭好痛呀 好辛苦哦!!

d雨愈落愈大~亞娘岩岩係大陸返左黎~亞橋既爹娘就係上海旅遊!!有機會一定要請爹娘去旅遊~

有生之年La=''=今日就是這是就樣..........................

心諗:食飯之先訓左1個鐘~諗左d野!!好掛住大陸個老表呀~麻麻&亞公好耐冇見囉~好銘我嫁

諗到暑假同文仔一齊返大陸(m記fd''''''佢自己養自己~好勁嫁)~緊係有亞甘份La^^-我諗到讀完中五

@@如果亞甘讀到中六,咁我點呢??之后冇囉''''起身食飯=]

頂唔順La 個頭好痛呀~

圖上

 

刊登時間︰2006-05-21 08:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]