今日好熱呀...我就黎溶啦~甘都曬到變水啦!!
今日我個英文亞sir同我講"如果你想英文好就要睇多d英文書"我聽到之後我覺得我好似要比心機學好d英文啦~
上中文堂就同前面果個掉位,同隔離果個要包剪搥,輸左扮動物叫~的地玩咁多局我就win左咁多局..好開心呀~原來佢扮豬叫好得意嫁''''''
唔知係唔係琴日夜訓呢..我上BIO時訓左,,不過有大半班都已經係咁
lunch就係學校食,,出面好熱呀!!!!
今日放學唔洗補課..真係太好啦--呵呵
放學亞圖話打波之後又冇打,走時峯峯同立立比左一題數我地計,,諗左好耐都唔識呀>.<証明我要努力溫習考好d個試
跟住係車到同亞圖玩啦~
返到屋企諗住去亞姨到,,點知取消左,,唔制呀!!!!!!
byl阿甘
同你只是好朋友咋'''唉..心淡啦!! <---講笑咋
記唔記得今日話<我好中2你拖住我時,我想放開,而你又緊緊拖住我唔放>

多謝大家能抽時間黎睇日記,希望大家繼續支持~
記得睇返我地d回回覆呀!!多謝yuki由第一篇睇起呀!你真係我地d fans呀~ |