To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天

唔好嬲呀=﹏=

甘甘.......

[我以后乖晒你話呀]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2006-05-10 08:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

肥萍is refuse~

今日32度呀!!好熱呀....

今朝~好眼訓...我都訓左幾堂哦!!之后到Lunch同甘甘去7仔食雪糕~正

到左放學 ...肥萍就同我講幫我秋野la..咁亞甘都係到既..我就應誠左肥萍!!

iiiiiiiiiiiiiiiiii~原來亞甘唔想去嫁!!>"<亞甘想放學同我食雪糕嫁

之后亞星陪我一齊跟隻肥萍去買佢d野食~咁我就拎兩支中汽水&薯片..d汽水都幾重嫁==

但肥萍咩野都冇拎到~shit.shit.shit

唔制呀!!-下次我一定要成日帶住部手提~亞甘同夾夾打比Me叫我走左呀!!

我要變得聰明ddddddd'''''''''''''''''

亞甘好對唔住....下次我做咩野決定都問下你既意見先~

好唔好呀?????

圖上>.<

刊登時間︰2006-05-10 08:50 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天

充滿晴朗而又好炎熱的一天

今日好熱呀...我就黎溶啦~甘都曬到變水啦!!

今日我個英文亞sir同我講"如果你想英文好就要睇多d英文書"我聽到之後我覺得我好似要比心機學好d英文啦~

上中文堂就同前面果個掉位,同隔離果個要包剪搥,輸左扮動物叫~的地玩咁多局我就win左咁多局..好開心呀~原來佢扮豬叫好得意嫁''''''

唔知係唔係琴日夜訓呢..我上BIO時訓左,,不過有大半班都已經係咁

lunch就係學校食,,出面好熱呀!!!!

今日放學唔洗補課..真係太好啦--呵呵

放學亞圖話打波之後又冇打,走時峯峯同立立比左一題數我地計,,諗左好耐都唔識呀>.<証明我要努力溫習考好d個試

跟住係車到同亞圖玩啦~

返到屋企諗住去亞姨到,,點知取消左,,唔制呀!!!!!!

byl阿甘

 


 

同你只是好朋友咋'''唉..心淡啦!! <---講笑咋

記唔記得今日話<我好中2你拖住我時,我想放開,而你又緊緊拖住我唔放>

多謝大家能抽時間黎睇日記,希望大家繼續支持~

記得睇返我地d回回覆呀!!多謝yuki由第一篇睇起呀!你真係我地d fans呀~

刊登時間︰2006-05-09 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]