To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天

yuki happy birthday

今日係yuki生日,我一早就去左圖先生果面拎野..<--好眼訓呀~訓左6個鍾咋

我地好早返到學校..之後仲要拎住d野上去早讀..好重呀!!

lunch就同yuki慶祝,一大開個蛋糕時,圖先生佢話唔似2磅,不過我都覺得係

之後就切蛋糕啦''肥萍又切得唔均衡,有幾個冇得食tim..我同圖先生一齊食咋

食完..其他人都話個cake唔似一磅==唉..算啦

去左4B班房玩,[青蛙青蛙跳]

上陳mm堂啦~我好眼訓,,羅國樑仲要係到煩我,叫我唔好訓

休息時就同人傾計,,之後陳mm叫我打開書,,我問佢打開書做咩野~佢就o左咀~

掉左位呀~miss前面第一個

放學就睇圖先生打波,,佢地輸左呀!!唔緊要啦..下次再努力

跟住到4A班啦~win左呀!!

返到屋企就訓左lu

by:阿甘

刊登時間︰2006-05-11 08:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

班制輸左!!不過服喎!!上次呢就咩野la

今朝亞甘幫我拎野[王后生日d野食黎嫁]

因為今日班際,所以我就連訓三四堂~好自豪呀 --隻手好痺呀

到左Lunch....咁就同亞甘為王后興竹佢既生日~唱下生日歌!!

之后就係食蛋糕既時候.....但係...個蛋糕有小小樣衰''小小咋''又唔好食喎!!

肥萍同我講個蛋糕兩磅==睇落下似一磅..唔通比肥萍呃左...重要唔夠分''有d人

冇得食!!我同甘甘都係平分咋-xxxx-唔講佢囉!!

之后到左放學~同4C打班際^^..結果我地輸左..不過亞豐好勁呀!!一打三咁制

跟住4A同3F打~嘩嘩嘩~四十幾比18好似!!

好熱呀~一路打日記一路出汗==幾時可以開冷氣呀'''''''''''''

圖上

 

刊登時間︰2006-05-11 07:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天

事情已經係事實冇得改變嫁啦

今日上堂都冇咩野做啦~好乖乖咁聽書..

lunch就同老公仔一齊食,,食完又上堂

放學諗住請老公仔食雪糕,,點知肥萍佢叫我同佢買野~當時我都覺得不懷好意,,搵左個藉口..

點知老公仔佢應承左,,而我又唔想去..就同珍珠,zoe等人去左市中心

我諗住肥萍一定比哂d野老公仔返屋企,,

途中我打個多個電話叫佢醒d啦..點知冇人聽---激死我啦!!

佢聽日要打波嫁嘛,,仲要拎咁多野好辛苦嫁

我地就去左市中心買野~都唔知買咩野好

之後去左id:c到睇下啦~珍珠見到一個多啦A夢既野啦~

好似一個頭盔咁既,,佢放左落我個頭上問係咩野黎嫁

原來係個氣球套-0-好無奈呀>.<

行多陣咁就返屋企,好肚餓-_-買左個包食

返到去打比老公仔,,點知真的拎左d野返屋企

聽日仲要打波嫁,邊拎到咁多野呀~聽日幫你啦~

聽日打波比心機呀~最多放學請你食雪糕啦!!!

by:阿甘

 


 

係唔係真係會乖乖咁聽我話嫁?

下次唔好再咁啦!知唔知呀?

仲有呀!唔準成日聽唔到電話呀~

I Love You

刊登時間︰2006-05-10 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]