| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  | |
|
yuki happy birthday |
今日係yuki生日,我一早就去左圖先生果面拎野..<--好眼訓呀~訓左6個鍾咋
我地好早返到學校..之後仲要拎住d野上去早讀..好重呀!!
lunch就同yuki慶祝,一大開個蛋糕時,圖先生佢話唔似2磅,不過我都覺得係
之後就切蛋糕啦''肥萍又切得唔均衡,有幾個冇得食tim..我同圖先生一齊食咋
食完..其他人都話個cake唔似一磅==唉..算啦
去左4B班房玩,[青蛙青蛙跳]
上陳mm堂啦~我好眼訓,,羅國樑仲要係到煩我,叫我唔好訓
休息時就同人傾計,,之後陳mm叫我打開書,,我問佢打開書做咩野~佢就o左咀~
掉左位呀~miss前面第一個
放學就睇圖先生打波,,佢地輸左呀!!唔緊要啦..下次再努力
跟住到4A班啦~win左呀!!
返到屋企就訓左lu
by:阿甘
|
| 刊登時間︰2006-05-11 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
班制輸左!!不過服喎!!上次呢就咩野la |
今朝亞甘幫我拎野[王后生日d野食黎嫁]
因為今日班際,所以我就連訓三四堂~好自豪呀
--隻手好痺呀
到左Lunch....咁就同亞甘為王后興竹佢既生日~唱下生日歌!!
之后就係食蛋糕既時候.....但係...個蛋糕有小小樣衰''小小咋''又唔好食喎!!

肥萍同我講個蛋糕兩磅==睇落下似一磅..唔通比肥萍呃左...重要唔夠分''有d人
冇得食!!我同甘甘都係平分咋-xxxx-唔講佢囉!!
之后到左放學~同4C打班際^^..結果我地輸左..不過亞豐好勁呀!!一打三咁制

跟住4A同3F打~嘩嘩嘩~四十幾比18好似!!
好熱呀~一路打日記一路出汗==幾時可以開冷氣呀'''''''''''''
圖上
|
| 刊登時間︰2006-05-11 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
|
事情已經係事實冇得改變嫁啦 |
今日上堂都冇咩野做啦~好乖乖咁聽書..
lunch就同老公仔一齊食,,食完又上堂
放學諗住請老公仔食雪糕,,點知肥萍佢叫我同佢買野~當時我都覺得不懷好意,,搵左個藉口..
點知老公仔佢應承左,,而我又唔想去..就同珍珠,zoe等人去左市中心
我諗住肥萍一定比哂d野老公仔返屋企,,
途中我打個多個電話叫佢醒d啦..點知冇人聽---激死我啦!!
佢聽日要打波嫁嘛,,仲要拎咁多野好辛苦嫁
我地就去左市中心買野~都唔知買咩野好
之後去左id:c到睇下啦~珍珠見到一個多啦A夢既野啦~
好似一個頭盔咁既,,佢放左落我個頭上問係咩野黎嫁
原來係個氣球套-0-好無奈呀>.<
行多陣咁就返屋企,好肚餓-_-買左個包食
返到去打比老公仔,,點知真的拎左d野返屋企
聽日仲要打波嫁,邊拎到咁多野呀~聽日幫你啦~
聽日打波比心機呀~最多放學請你食雪糕啦!!!
by:阿甘
係唔係真係會乖乖咁聽我話嫁?
下次唔好再咁蠢啦!知唔知呀?
仲有呀!唔準成日聽唔到電話呀~
I Love You |
| 刊登時間︰2006-05-10 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 98 | » | |