To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天

(!﹏!)好开心呀'''''

今日係我同甘甘既日記公開日~

係好耐之前已經同甘甘有打日記..不過冇公開^^~因為怕醜呢!!

雖然個日記係簡單左小小-希望大家鐘意-多d留下言!!

回龜正轉La''''''其實冇咩野特別..係個班房好熱咋~而家朗仔&何英朗成日都帶psp返黎玩

呵呵呵 又積左我la-問佢地借黎玩呀~上堂玩..d.miss亞sir都唔理既!!

'''''''''亞甘唔記得提你買個風扇仔哦@_@'''''''''聽日la你一齊買!!!!!!

之后亞橋.butterfly&樑樑黎左我屋企打機~屎忽樑~

有d相比大家睇下~''~

橋橋VS三角龍 冇叉用

甘甘~我女朋友 ?????

thx-甘甘幫手~

如果有咩野對個日記唔順眼.比d意見我地會進力改善既!!

圖上~

 

 

 

刊登時間︰2006-05-08 08:13 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

好熱呀~ 愉快

5月8日

今日我就好似平日咁返學啦~

第1,2堂就係p.e.我地跳華爾茲~同甜甜一組,都ok好玩啦∼

3,4堂就係AM..係到計數~唔知點解好快就過左了

5,6english∼作文呀..我作左好少咋....

lunch就去左三聖食,食完返班房計數 ..最後就係math&chin都係冇咩野做~

班主任堂就係到同d女仔傾下計--

聽日就掉位啦~ 放學就亞圖打左一陣波,之後就走了..返屋企

好熱呀!!!!呵呵

聽日maybe去亞姨屋企開大食會~仲要補課呀~

by:阿甘

刊登時間︰2006-05-08 05:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天

--happy"Day

甘甘今日黎左我屋企打機~so happy~

話說上次黎我屋企 - 積係琴日-->亞甘係seven-eleven果面咁我就落去接佢la

點知係[車你子麵包店]個轉角位"""撞到亞甘....兩個人嚇左一跳 ~心都跳埋出黎呀~"~sweet到爆呀

嘩!!怎住幾日都打機-爽呀..亞甘打機都幾勁!!勁過樑樑呢

又話說大前日~亞樑&亞橋上左我到打機~[林]走之前.亞橋收埋樑樑d漫畫1共11本

收埋係我房到~叫佢去搵..樑樑好4呀!!要人地比T屎都係搵唔到==

亞橋走左之前.都要收埋樑樑一本漫畫^﹏^益左我呀!!

呃左佢7蚊~ -->個傻仔係房到搵左成個字都搵唔到~

呵呵呵~

刊登時間︰2006-05-07 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]