甘甘今日黎左我屋企打機~so happy~

話說上次黎我屋企 - 積係琴日-->亞甘係seven-eleven果面咁我就落去接佢la
點知係[車你子麵包店]個轉角位"""撞到亞甘....兩個人嚇左一跳
~心都跳埋出黎呀~"~sweet到爆呀
嘩!!怎住幾日都打機-爽呀..亞甘打機都幾勁!!勁過樑樑呢
又話說大前日~亞樑&亞橋上左我到打機~[林]走之前.亞橋收埋樑樑d漫畫1共11本
收埋係我房到~叫佢去搵..樑樑好4呀!!要人地比T屎都係搵唔到==
亞橋走左之前.都要收埋樑樑一本漫畫^﹏^益左我呀!!
呃左佢7蚊~
-->個傻仔係房到搵左成個字都搵唔到~
呵呵呵~圖上 |