大前日既事呢~就唔記得左既!!好似去打波所以冇打到日記''因為
........

前日既事呢!!我都重記得嫁~小小La!!係放學''我同亞甘又鬧交-之后小氣''大家都冇出聲......然后搭259D
亞甘就話想嘔喎
'''''''咁我講左d唔係笑話既笑話比佢聽@﹏@笑左一陣^^-大家就傾返計La
亞橋既爹娘去左旅行''''我就成基去亞橋屋企打機~不過之前去左打波先-有亞橋,蝴蝶,亞樑,亞堯&我!!
有班女仔打波好勁~唔係男仔曬晒
之后比佢地SM~跟住打完波上亞橋屋企打機^^-
我同蝴蝶玩先<wining10>結果係我身為王馬既球員嬴左~其實係烏龍球
1:0~接住我就係咁輸波!!
大約12點到掛~一齊出左去食燒野~"~係龍門居到食'''''''食完燒野就返亞橋屋企打機!!玩左一陣我就教教豬~
訓地下~唔錯嫁~有時訓地下都好正呀!!到左今朝-﹏-亞樑&亞橋就產我起身!!原來我係最遲起身果個黎''''''''
起身之后佢地唔比我訓返張床到
''''''一陣就落左籃球場射下球~跟住同亞樑去我屋企Copy save~
亞靼就打比我~咁我就約亞甘黎我屋企打機-^^-果陣時涼又未沖..野又未食..咁亞甘一陣之后就靜靜上左黎

同亞橾&亞甘打機~呀-文西-好野呀''''''文西sd左幾集有小小行濕既電視X<~唔識打呀#同亞甘&樑樑一齊睇~
^^-正呀~都幾好笑呀!!有D似電車男=﹏=打完機亞樑走La~靜返我同亞甘'''當然就咩野La

由於太眼訓.就去訓教教~''~亞甘唔想左到我教教豬自己返屋企
!!
亞甘~我愛你~啜晒你呀!!
今晚有電車男睇呀~今集好好睇咁^^~
圖上 |